افزایش 6/8 درصدی انباشت دوج کوین

دوج کوین نیز بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده، که امکان جمع آوری مداوم، تدریجی و ارزان را برای نهنگ ها فراهم می کند.
تصویر افزایش 6/8 درصدی انباشت دوج کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به اطلاعات IntoTheBlock، نرخ انباشت دوج کوین با افزایش تمرکز رمزارزها در کیف پول های سطح نهنگ تا ۶/۸٪ افزایش می یابد. افزایش نرخ انباشت به احتمال زیاد به کاهش قیمت دوج کوین مرتبط است.

همانطور که داده های IntoTheBlock نشان می دهد، دوج کوین در مقایسه با دوره های قبلی رشد کمتری داشته است. در زمان انتشار این مقاله، تنها ۵۴ درصد از کل معامله گران یا سرمایه گذاران از هولد DOGE سود می برند، در حالی که همین معیار تنها یک ماه پیش حداقل ۷۰ درصد را نشان می دهد.

کاهش ناگهانی سودآوری به احتمال زیاد به تمرکز سفارش‌های «خرید» که توسط معامله‌گران پس از اولین جهش قیمت دوج کوین در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین) ایجاد شد مرتبط است. در طول این دوره، DOGE به آخرین اوج خود یعنی ۰/۷۴ دلار رسید و پس از آن کاهش یافت.

چرا نهنگ ها در حال جمع آوری دوج کوین هستند

دلیل اصلی افزایش قدرت خرید به احتمال زیاد به افت قیمت گسترده دوج کوین مربوط می شود. همانند بیشتر بازار، دوج کوین نیز بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده، که امکان جمع آوری مداوم، تدریجی و ارزان را برای نهنگ ها فراهم می کند.

معمولاً افزایش حجم وجوه متمرکز در کیف پول‌های سطح نهنگ یک گرایش صعودی در نظر گرفته می‌شود زیرا نهنگ‌ها فقط در انتها یا نزدیک به انتهای یک رالی صعودی سود می‌برند.

اگر معامله‌گران کوچک بر ترکیب هولدرها تسلط داشته باشند، دارایی‌ها با فشار فروش بیشتری مواجه می‌شوند، بنابراین، به‌جای بهبود، بیشتر افت می‌کنند.

برای DOGE نیز همین اتفاق افتاد، آن هم از زمانی که اکثر نهنگ ها در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت) از بازار خارج شدند و دارایی های خود را بین معامله گران کوچک مجدداً توزیع کردند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

388210