ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 28 مرداد 1400؛

قیمت بیت کوین زیر 45 هزار دلار

ناکامی های متوالی ارز رمزنگاری شده اول بازار طی 24 ساعت گذشته نیز ادامه داشته است. این دارایی چند روز پیش به مرز 48000 دلار رسیده بود، اما ناتوانی آن در شکست مقاومت های بعدی باعث شد که این دارایی به شدت سقوط کند. به این ترتیب، در عرض چند ساعت، قیمت BTC ابتدا به زیر 46000 دلار و سپس تا مرز 45000 دلار افت پیدا کرد.

پیش از اینکه بیت کوین یک روند اصلاح صعودی را آغاز کند، با قیمت 44258 دلار معامله شد. BTC توانست سطح مقاومت 45000 دلاری را دوباره بازیابی کند. قیمت این ارز بالاتر از سطح اصلاحی 50% فیبوناچی حرکت نزولی سقف قیمت 47200 دلار به 44258 دلار شکسته شد. قیمت حتی از منطقه مقاومت 45500 دلاری صعود کرد ولی این روند صعودی عمر زیادی نداشت.

مدیریت وجوه مالی، VanEck روز چهارشنبه برای یک صندوق قابل معامله (ETF) مبتنی بر اتریوم اقدام کرد که به دنبال طفره رفتن از انسداد ETF کریپتو توسط قانونگذاران ایالات متحده به وسیله معامله غیر مستقیم اتر است.

اتریوم روند اصلاح صعودی خود را از پایین ترین سطح 2950 دلار آغاز کرد. قیمت اتر (ETH) از مقاومت 3000 دلار و 3050 دلار گذشت و بالاتر از سطح اصلاحی 23.6% فیبوناچی حرکت نزولی سقف نوسانی 3280 دلار به کف قیمت 2950 دلار شکسته شد.

پلتفرم رابین هود (Robinhood)، که یک نرم افزار مبتنی بر معاملات سهام و رمزارزها می باشد، در سه ماهه دوم 2021 (سه ماهه اول 1400) مشخص شد که بیشترین معاملات در بستر آن، خرید و فروش دوج کوین (Dogecoin) بوده است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 26 مرداد 1400؛

بیت کوین به 46 هزار دلار رسید

چند روز گذشته برای گاوهای بیت کوین خیلی خوب پیش رفت زیرا این ارز دیجیتال روزهای آخر هفته تا سطوحی بالاتر از 48000 دلار افزایش یافت. این امر پس از جلسه بهبودی 3000 دلاری روز شنبه محقق شد.
شرکت چندملیتی تجارت الکترونیکی چینی علی بابا، بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) جدیدی را راه اندازی کرده است که به مالکان نشان‌های تجاری اجازه می‌دهد مجوز توکنیزه مالکیت فکری خود را به فروش برسانند.

توکن سیف مون، یک رمزارز است که در بهار امسال در رسانه های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده بود، با وجود افزایش اخیر بازار، همچنان در حال کاهش قیمت است.
بیت کوین بار دیگر تلاش کرد منطقه مقاومت 48000 دلاری را پشت سر بگذارد. هرچند، موفق نشد قدرت کافی را به دست بیاورد که منجر به واکنشی نزولی به زیر محدوده حمایتی 47000 دلار شد.

به دلیل تقاضای 1 میلیون پیام نرم افزار Slack؛

ابراز نارضایتی ریپل از کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده

در نامه ای به سارا نتبرن، قاضی دادگاه، وکلای نماینده ریپل اعلام کردند که درخواست کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) برای بیش از یک میلیون پیام Slack “عملیاتی دشوار و سنگین و البته بسیار ناشایسته است”.

وزارت امور خارجه آمریکا (DOS) در نظر دارد برای شناسایی و ردیابی جرایم سایبری، پاداشی 10 میلیون دلاری در قالب ارزهای رمزنگاری شده به هکرها و متخصصین این صنعت اهدا کند.



ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌ آنها کاهش تقلب و جلوگیری از جعل و کلاه‌برداری ارزی است.