این رمزارزها برای بلند مدت مناسب هستند

به گفته مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت MicroStrategy، ارزهای دیجیتال یک دارایی با ریسک بالا و نوسانات بالا برای سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت هستند.
تصویر این رمزارزها برای بلند مدت مناسب هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه در بازارهای نزولی، سرمایه‌گذاران ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند، اما فرصت‌هایی نیز برای بازدهی بیشتر با برنامه‌ریزی دقیق و بلندمدت وجود دارد. در ادامه سه ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا در بلندمدت، از نگاه کارشناسان، معرفی شده‌اند:

۱. کاردانو

آدا (ADA) توکن بومی کاردانو است، یک شبکه بلاکچین اثبات سهام با طیف وسیعی از کاربردها. این رمزارز پس از بیت کوین، اتریوم و BNB، همواره یکی از ارزهای دیجیتال برتر بوده است. کاردانو مسلماً برجسته‌ترین انجمن توییتری را داشته و به طور مداوم در نظرسنجی‌ها در برابر بیت کوین و اتریوم پیروز شده است. این رمزارز اکنون با ۶ درصد رشد در محدوده ۰٫۵۲ دلار معامله می‌شود.

۲. ریپل

ریپل یک شبکه و پروتکل پرداخت دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که اخیراً نیز چندین مشارکت برای تسهیل پرداخت‌های رمزارزی با برندهای بزرگی که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، انجام داده است. این رمزارز با بیش از ۲۱ درصد افزایش قیمت در یک هفته اخیر، در رتبه ششم از نظر ارزش بازار قرار گرفته است.

۳. یونی سواپ

یونی (UNI) توکن Uniswap است، یک صرافی غیرمتمرکز که به دلیل تجارت خودکار توکن‌های DeFi معروف است. این پلتفرم، رمزارز یونی را در سال ۲۰۲۰ از طریق ایردراپ بین کاربرانش معرفی و توزیع کرد. یونی با ارزش بازار بیش از ۴ میلیارد دلاری خود در رتبه ۲۰ برترین‌ها قرار دارد. این رمزارز با بیش از ۵۷ درصد افزایش قیمت در یک هفته گذشته، در محدوده ۵٫۶۵ دلار معامله می‌شود.

402987