تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته چهارم خرداد)


 در تاریخ 10 ژوئن و در میان فروش شدید بازار، قیمت دوج کوین (DOGE) در نمودار روزانه خود یک کندل بزرگ با سایه بلند را ثبت کرد. این کندل در خط روند حمایتی الگوی کانال نزولی شکل گرفته که نشان‌دهنده وجود تقاضای بالا در این سطوح است.
تصویر تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته چهارم خرداد)

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر حمایت خریداران همچنان روبه‌افزایش باشد، این سطح می‌تواند به عنوان منطقه‌ای برای آغاز چرخه بازیابی جدید عمل کند و فرصت خرید این میم کوین را به معامله‌گران بدهد.

برای بیش از یک هفته، قیمت دوج کوین در یک محدوده ثابت زیر قیمت 0.0632 دلار در حال نوسان است. این حرکت جانبی می‌تواند به دلیل روند نزولی کلی شکل گرفته در این مدت و افزایش فشار خرید ناشی از کاهش قیمت‌ها باشد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین در ناحیه قیمتی 0.062 دلار با 0.03 درصد زیان روزانه معامله می‌شود. کندل دوجی تشکیل شده، منعکس‌کننده عدم‌اطمینان در میان معامله‌گران است که نشان می‌دهد این روند جانبی و اینساید می‌تواند مدت‌زمان طولانی‌تری ادامه داشته باشد.

بااین‌حال، آزمایش و تست مجدد خط روند پایین الگوی کانال معمولاً می‌تواند باعث افزایش قابل‎توجه قیمت و حرکت به سمت خط روند بالای الگو شود. این حرکت احتمالی، فرصتی را برای ورود معامله گران با هدف قیمتی در 0.095 دلار فراهم می‌کند.

در حال حاضر، قیمت دوج کوین بین دو سطح قیمتی یعنی 0.063 دلار و خط روند پایین الگوی کانال در نوسان است. باتوجه به نمودار قیمتی دوج کوین، قیمت احتمالاً برای بازپس‌گیری نواحی از دست رفته به سمت بالاتر حرکت خواهد کرد. با این حال، معامله گران علاقه‌مند باید منتظر شکست و تثبیت قیمت بالاتر از مقاومت 0.063 دلار برای به دست آوردن فرصت ورود باشند. البته در صورت افزایش قیمت، دوج کوین ممکن است با فشار فروش در نواحی 0.075، 0.083 و 0.095 دلار مواجه شود.

باند بولینگر: باندهای بولینگر که در جهت نزولی به چالش کشیده شده‌اند، نشان‌دهنده فشار فروش در بازار هستند که همچنان فعال است.

شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADX): با توجه به مقدار بالای ADX که نشان‌دهنده بی‌ثباتی در روند نزولی فعلی است، انتظار می‌رود مدت‌زمان بیشتری برای بازیابی قیمت نیاز باشد.

منبع: رمزارز نیوز

489978