بازار نزولی ارزهای دیجیتال، یک شرکت دیگر را از بین برد!

پلتفرم پرداخت‌های رمزارزی Wyre، مستقر در سانفرانسیسکو، پس از تقریباً یک دهه فعالیت تعطیل می‌شود. این شرکت بسته شدن خود را به شرایط مالی چالش‌برانگیز بازار نزولی نسبت داد و تصریح کرد که تحت تأثیر آژانس‌های نظارتی در ایالات متحده قرار نگرفته است.
تصویر بازار نزولی ارزهای دیجیتال، یک شرکت دیگر را از بین برد!

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت وایر در یک پست وبلاگی در تاریخ ۱۶ ژوئن، اعلام کرد که این تصمیم سخت را برای حفظ منافع سهامداران و مشتریان خود اتخاذ کرده است.

این شرکت اعلام کرده که همچنان به ایمن نگه داشتن دارایی‌های مشتریان ادامه خواهد داد و به کاربران اجازه می‌دهد که دارایی‌های خود را تا تاریخ ۱۴ جولای برداشت کنند. هر گونه دارایی باقی‌مانده در این پلتفرم، از طریق یک فرایند جداگانه بازیابی خواهد شد.

شرکت وایر همچنین اشاره کرده است که دارایی‌های خود را برای فروش در نظر گرفته است و آنها را می‌توان به همراه دارایی‌های وابسته به این شرکت (در صورت علاقه) از طریق شرکت 88 پارتنرز تهیه کرد.

این شرکت از زمانی که شرکت بولت برنامه‌های خرید وایر را در سپتامبر ۲۰۲۲ لغو کرد، در مسیر نابودی قرار گرفته است. به دنبال نگرانی‌های مطرح‌شده توسط Juno و MetaMask، شرکت وایر محدودیت‌های برداشت را اعمال کرد؛ اما بعداً پس از تأمین مالی از طریق یک شریک استراتژیک آنها را لغو کرد. همچنین، این شرکت قبلاً 75 کارمند خود را در ماه ژانویه اخراج کرده بود.

بسته شدن وایر، لیست روبه‌رشد شرکت‌های رمزارزی و بلاکچینی که تحت‌تأثیر طولانی شدن بازار نزولی منحل شده‌اند را گسترش داد. در ماه می، چندین شرکت دیگر از جمله Unbanked، BottlePay، HotBit، Terressa و TradeBlock نیز تعطیل شدند.

منبع: رمزارز نیوز

489961