واکسن کرونا بزنید بیت کوین دریافت کنید!

فرد شبستا (Fred Schebesta)، کارآفرین استرالیایی گفت: به افراد محلی که واکسن کووید19 تزریق کرده اند و کسانی که در آینده آن را دریافت می کنند، به ارزش 5 دلار بیت کوین اهدا می کند. با توجه به جمعیت استرالیا، اگر همه از این پیشنهاد استفاده کنند وی مجبور است 75 میلیون دلار به مردم بدهد.

تصویر واکسن کرونا بزنید بیت کوین دریافت کنید!

به گزارش سایت خبری پرسون، وبلاگ نویس 40 ساله توضیح داد که هر فرد فقط یک بار می تواند برای این پیشنهاد درخواست دهد. برای مطالبه مقدار بیت کوین، مردم باید برنامه Finder را بارگیری کرده و مدرک واکسیناسیون را ارائه دهند. پس از انجام این کار، دارایی دیجیتال در کیف پول آنها ارسال می شود.

کمی کمتر از 50 درصد از جمعیت بالای 16 سال استرالیا حداقل یکبار واکسن کروناویروس داشته اند، در حالی که افراد دارای چرخه کامل واکسیناسیون حدود 27 درصد هستند. انجام ریاضی به این معناست که شبستا مجبور است تقریباً نیمی از ثروت 155 میلیون دلاری خود را برای تحقق وعده خود تقسیم کند.

در حالی که برخی از کارشناسان، بیت کوین را به عنوان یک دارایی ناپایدار و خطرناک می دانند، این میلیونر اخیراً پیش بینی کرده است که قیمت آن تا سال 2025 (1404) به 255000 دلار خواهد رسید. اگر این پیش بینی به واقعیت بپیوندد، سرمایه هولدر های بیت کوین تقریبا 6 برابر می شود.

داستان متفاوت در ایتالیا

در حالی که فرد شبستا از استرالیایی ها می خواهد که با بیت کوین واکسینه شوند، کلاهبرداران در ایتالیا در ازای رمزارز به هزاران نفر کارت جعلی واکسن کووید 19 ارائه می دهند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptopotato

333612