بر اساس نظرسنجی شرکت Deloitte؛

آینده متعلق به ارزهای رمزنگاری شده است و بانک ها باید آن را بپذیرند!

یک مطالعه اخیر نشان داد که 73 درصد از مدیران ارشد موسسات مالی می ترسند که در صورت عدم استفاده از ارزهای مجازی و فناوری بلاک چین، شرکت های آنها از نظر توسعه عقب بماند. 76 درصد معتقدند دارایی های دیجیتال جایگزین پول فیات در 5 تا 10 سال آینده خواهند شد.

تصویر آینده متعلق به ارزهای رمزنگاری شده است و بانک ها باید آن را بپذیرند!

به گزارش سایت خبری پرسون، ارائه دهنده خدمات حرفه ای چند ملیتی، Deloitte ، نظرسنجی را در میان بیش از 1000 رهبر بانک و مدیران موسسات مالی مستقر در ایالات متحده، انگلستان، چین، هنگ کنگ، آلمان، برزیل، ژاپن، سنگاپور، آفریقای جنوبی و امارات انجام داد. هدف این تحقیق، تعیین این است که آیا این مدیران ارشد آینده را درهم آمیخته با ارزهای رمزنگاری شده می بینند یا خیر.

اکثریت پاسخ دهندگان، یعنی 80 درصد آنها، پاسخ دادند که دارایی های دیجیتال نقش مهمی در صنعت مالی در دو سال آینده ایفا خواهند کرد. 73 درصد از مدیران معتقدند اگر سازمانها بخواهند در صنعت آینده، در رقابت حضور داشته باشند، پذیرش بلاک چین ضروری است.

76 درصد فراتر رفتند و استدلال کردند که دارایی های مجازی در 5 تا 10 سال آینده جایگزین ارزهای فیات خواهند شد. آنها حتی پیش بینی کردند که پایان پول فیزیکی نزدیک است.

لیندا پاوچوک(Linda Pawczuk)، رهبر بلاک چین و دارایی های دیجیتال در Deloitte ، در مورد نتایج اظهار داشت:

“در سال گذشته، ما شاهد تغییرات قابل توجهی در نحوه نگرش اکوسیستم مالی جهانی در مورد مدل های تجاری جدید با منابع دارایی دیجیتالی و چگونگی نقش معنادار آن در زیرساخت های مالی بودیم.”

پاوچوک افزود که بنیان بانکداری اساساً منسوخ شده است و مدیران مالی باید راههای جایگزینی برای ایجاد رشد اقتصادی در آینده پول پیدا کنند.

43 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که موسسات آنها باید از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان گزینه پرداخت استفاده کنند. در میان مدیران مسن، این رقم حتی بیشتر از 63 درصد است.

بنا بر گفته یک نفر از هر شش نفر در این نظرسنجی، موانع قانونی، بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده تر دارایی های دیجیتالی هستند. 71 درصد می ترسند که امنیت سایبری در فضای رمزنگاری شده نیاز به بهبود داشته باشد.

تحقیقات قبلی Deloitte

طبق نظرسنجی دیگری که این ارائه دهنده خدمات، یعنی Deloitte انجام داده است، 83 درصد از مدیران در شرکت های بزرگ از کشورهای مختلف توسعه یافته مانند ایالات متحده، انگلستان، سوئیس و اسرائیل موارد استفاده قانع کننده ای را برای فناوری بلاک چین مشاهده می کنند. این میزان نسبت به سال قبل 9 درصد افزایش را نشان می دهد.

در میان تمام این مدیران، 53 درصد آنها معتقدند که فناوری بلاک چین در حال حاضر به یک اولویت مهم برای شرکت های مربوطه تبدیل شده است.

افرادی که نگرانی خود را در مورد امنیت در فضای رمزنگاری نشان دادند، 35 درصد بودند، در حالی که 39 درصد اظهار داشتند که دارایی های دیجیتال دارای مشکلات نظارتی هستند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptopotato

333535