تحلیل تکنیکال ریپل؛ یکشنبه 31 مرداد

قیمت ریپل (XRP) چند روز است که پس از ریجکت از سوی خط روند نزولی 4 ماهه، متوقف شده است. گاوها پس از افزایش شدید قیمت در هفته گذشته به 1.35 دلار، نتوانستند روند رو به رشد قیمت را به سمت سقف های بعدی حفظ کنند. با این وجود، بیت کوین در چند روز گذشته به سقف های جدید ماهانه ی خود میرسد.

تصویر تحلیل تکنیکال ریپل؛ یکشنبه 31 مرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، از زمانی که XRP به کف قیمت 0.50 دلاری کاهش یافت ، یک کانال صعودی شکل گرفت و قیمت طی ماه گذشته از سوی هر دو خط روند حمایت شده است. در لحظه نگارش این مطلب، XRP در تلاش است تا از خط روند نزولی 4 ماه خود عبور کند.علاوه بر این خط روند، ریپل با یک ناحیه مقاومت اصلی در 1.28 الی 1.37 دلار مواجه است.

قیمت XRP باید از این ناحیه عبور کند و در بالای آن حفظ شود تا پتانسیل کافی را برای عبور از 1.40 دلار داشته باشد. اگر گاوها بتوانند چنین صعودی را مدیریت کنند، به زودی شاهد رسیدن قیمت ریپل به محدوده قیمت 1.50 دلار الی 1.70 دلار خواهیم بود.

تحلیل قیمت ریپل در نمودار روزانه جفت ارز XRP/USDT

قیمت XRP تقریباً 48 ساعت است که بالاتر از حمایت 1.19 دلاری حفظ شده است. اگر خرس ها بتوانند قیمت را به زیر این حمایت برسانند، یک روند نزولی کوتاه مدت در انتظار خواهد بود. ناحیه بعدی که XRP می تواند از آنجا بازیابی شود خط روند پایینی کانال است اما در صورت عدم بازیابی قیمت، قیمت به حدود 1.00 تا 1.10 دلار کاهش خواهد یافت. کمی پایین تر از خط روند پایینی کانال که در هفته های گذشته XRP حفظ کرد ، میانگین متحرک 15 روزه قرار دارد. این میانگین متحرک مطمئناً منجر به بازیابی قیمت خواهد شد، اما اگر XRP به زیر آن کاهش یابد، دیگر می توانیم از روند خرس بازار اطمینان حاصل کنیم.

با نگاهی به شاخص Stochastic RSI، می بینیم که این شاخص پس از هفته ها تلاش در نزدیکی ناحیه خرید اشباع سقوط می کند. بر اساس اندیکاتور های میانگین متحرک، XRP احتمالا با یک سقوط دیگر روبه رو شود. با کاهش Stochastic RSI به زیر خط ناحیه خرید اشباع، موجی از فشار فروش ایجاد خواهد شد.

همچنین شاخص RSI نیز از ابتدای ماه اوت (اواسط مرداد) در بالای یک خط روند حفظ شده است. کاهش آن به زیر این خط روند، آنرا به میزان 50 میرساند و به دنبال آن ریپل دچار فروش ارزان یکجا در بازار خواهد شد.

سطوح روزانه ریپل

اسپات ریت: 1.24 دلار
روند: صعودی
نوسان: زیاد
حمایت: 1.19 دلار
مقاومت: 1.28 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coingape

333637