منع نیروگاه های برق آبی چین از تأمین برق شرکت های استخراج رمزارز

به عنوان بخشی از کمپین نظارت بر رمزارزها در چین، دفتر دولت خلق شهرستان Yingjiang ، استان یوننان، از تمام نیروگاه های برق آبی خواسته است که تأمین منابع غیرقانونی برق برای شرکت های استخراج رمزارز را متوقف کنند.

تصویر منع نیروگاه های برق آبی چین از تأمین برق شرکت های استخراج رمزارز

به گزارش سایت خبری پرسون، IT House گزارش می دهد اگر آنها داوطلبانه این کار را نکنند، آنها را وادار به این کار خواهند کرد.

در اطلاعیه ای که توسط اداره شهرستان منتشر شد، مقرر شد که همه شهرداری ها به تمام نیروگاه های برق آبی در حوزه قضایی خود اطلاع دهند که تأمین برق شرکت های معدن بیت کوین را متوقف کرده و هرگونه ماشین آلات استخراج یا دستگاهها را در صورت وجود، قبل از 24 آگوست 2021(2شهریور) از منطقه نیروگاهی حذف کنند. به منظور اجبار به برچیدن دستگاههای استخراج، کارگاهها و بخشهای مرتبط با آن سازماندهی خواهند شد. اگر نیروگاههای برق آبی آماده رعایت اطلاعیه منتشر شده نباشند، توسط اداره انرژی دولتی برچیده می شوند.

یکی دیگر از موارد اضافه شده در این اطلاعیه این بود که شهرک ها موظفند نظارت بر کارخانه های اصلی داده که مربوط یا بخشی از ایستگاه های برق آبی هستند را تقویت کنند. مقرر شده است که بخش های اداره توسعه و اصلاحات شهرستان تلاش های قانونی خود را برای از بین بردن منبع ” انرژی غیرقانونی” شرکت های استخراج رمزارز افزایش دهند.

پیش از این، استان آنهویی، استان سیچوان، منطقه خودمختار مغولستان داخلی و سایر مناطق شهری موظف به پاکسازی و اصلاح مصرف برق شرکت های استخراج رمزارزها بودند.

اداره انرژی استان یوننان قبلاً اعلام کرده بود که در مورد هر شرکت استخراج بیت کوین که با استفاده از منابع برق غیرمجاز یا بهره برداری از انرژی برای سودسازی پنهان اضافی به شرکت های تولید برق متکی است ، تحقیق و اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:UTODAY

333868