کمک 15 شرکت به ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی سنگاپور

اداره پول سنگاپور (MAS) سرانجام 15 شرکت را که در توسعه CBDC خرد کمک می کنند، انتخاب کرد. این شرکت ها در چالش جهانی CBDC شرکت کرده و به ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی خرد داخلی کمک می کنند.
تصویر کمک 15 شرکت به ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی سنگاپور

به گزارش سایت خبری پرسون، اعلام MAS نشان می دهد که شرکت کنندگان شامل چهار شرکت از ایالات متحده و شش شرکت از سنگاپور است. همچنین یک شرکت از باربادوس ، فرانسه ، سوئیس ، استرالیا و آلمان وجود دارد. از بین همه شرکت کنندگان ، تنها سه تیم برنده می شوند و برای ساخت CBDC خرد سنگاپور کار می کنند.
در 28 ژوئن(7 تیر 1400) ، جوایز نقدی ایده های ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی سنگاپور اعلام شد. این امر منجر به چالشی شد که بیش از 300 شرکت فناوری از بیش از 50 کشور جهان در آن مشارکت دارند.برخی از فینالیست های جهانی عبارتند از Criteo (فرانسه) ، Bitt (باربادوس) ، و سورامیتسو (سوئیس). همچنین ، گروه بانکی ای ان زد (استرالیا) و Giesecke+Devrient advance52 GmbH (آلمان) وجود دارد.

لیست شرکتهای مستقر در ایالات متحده شامل Consensys ، cLabs Inc. ، IBM و Extolabs LLC می باشد.

برای توسعه خرده فروشی CBDC پاداش نهایی دریافت خواهد شد

جایزه نقدی 50،000 دلار سنگاپور (حدود 37،000 دلار) مکمل ابتکار سنگاپور برای ایجاد CBDC خرد است.همچنین ، نامزدهای نهایی می توانند به Sandbox ارز دیجیتال APIX دسترسی پیدا کنند که نمونه اولیه سریع راه حل های ارز دیجیتال را ارتقا می بخشد.

اکوسیستم Sandbox باید دارای بیش از 100 API باشد که به پرداخت ها و بانکداری اصلی مرتبط هستند.

علاوه بر این ، شامل API های صندوق دیجیتالی مستر کارت است. فینالیست ها اکنون فرصتی برای تبلیغ راه حل های CBDC خود در طول جشنواره Fintech سنگاپور از 8 نوامبر تا 12 نوامبر 2021 (17 الی 21 آبان 1400)دارند.

در طول سال 2021 از طرف مقامات این کشور حرکت هایی در راستای رمزارزها انجام شده است. به عنوان مثال ، MAS اخیراً “تأیید اصلی” برای Independent Reserve ، صرافی رمزارزی استرالیا را صادر کرد. این شرکت اولین صرافی رمزارزی است که چنین تأییدی را در سنگاپور دریافت کرده است.

این تأیید این شرکت را قادر می سازد تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت دیجیتال (DPT) قانون گذاری شده عمل کند. از طریق تأیید ، انتظار می رود که از حداکثر حفاظت از کاربران خود را ایجاد کند، همچنین رعایت قوانین مبارزه با پولشویی را تضمین می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:newsbtc

337571