آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 11 شهریور؛

بیت کوین به 50 هزار دلار رسید / اترنزدیک به 4 هزار دلار

ارز رمزنگاری شده اول بازار هفته ی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. دوشنبه گذشته، قیمت بیت کوین از مرز 50000 دلار عبور کرد، اما خرس ها اجازه افزایش بیشتر را به آن ندادند.

تصویر بیت کوین به 50 هزار دلار رسید / اترنزدیک به 4 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، درست برعکس، آنها این دارایی را در روزهای بعد به پایین کشاندند. گذشته از چند بار تلاش ناموفق، BTC بخش زیادی از ارزش خود را از دست داد. این شرایط دیروز با سقوط قیمت این ارز تا پایین ترین سطح خود در تراز 46500 دلار (در Bitstamp) ، به اوج خود رسید.

هر چند اوضاع به سرعت در آن نقطه تغییر کرد. یعنی به جای سقوط بیشتر، ارزش بیت کوین به سرعت افزایش یافت و با بیش از 4000 دلار جهش، بار دیگر به بالای 50000 دلار رسید.

با وجود اصلاح چند صد دلاری از آن زمان، BTC هنوز بالای سطح 50000 دلار باقی مانده است. علاوه بر این، سرمایه ی بازار آن تا نزدیک 950 میلیارد دلار افزایش یافته است.

به جرات می توان گفت که کوین های جایگزین طی یک هفته ی گذشته عملکرد بهتری نسبت به رهبر خود داشته اند. به همین دلیل است که دامیننس BTC در این دوره به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همانطور که دیروز گفتیم، اتریوم در خط مقدم این حرکت قرار دارد، زیرا در عرض چند روز از 3100 دلار به بالای 3600 دلار رسید. طی 24 ساعت گذشته، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار به دستاوردهای بزرگتری رسید و با وجود اصلاح 100 دلاری اخیر، هنوز با قیمتی در حدود 3850 دلار ترید می شود و بیش از 6 درصد افزایش در تایم فریم روزانه نشان می دهد.

یکی دیگر از بازیگران برجسته این اواخر، کاردانو بوده است. این ارز برای اولین بار از مرز 3 دلار عبور کرد و به بالاترین سطح خود رسید.

سایر آلتکوین های بزرگ بازار نیز مانند بایننس کوین (4%)، ریپل (5%)، دوج کوین (7%)، سولانا (5%)، پولکادات (6%) و چین لینک (7%) امروز روندی افزایشی داشته اند.

ارز رمزنگاری شده صرافیFTX ، یعنی FTT بیشترین افزایش را در یک روز داشته است. پامپ 33 درصدی این دارایی را به 67 دلار رسانده است.

IOTA (24٪) ، Fantom (20٪) ، VeChain (12٪) ، XinFin Network (11٪) ، Telcoin (10٪) و TRON (10٪) گروه جهش های دو رقمی قیمت امروز را تشکیل می دهند.

به این ترتیب، سرمایه تجمعی بازار پس از 150 میلیارد دلار افزایش از پایین ترین سطح دیروز، به رکورد چند ماهه ی خود یعنی بیش از 2.2 تریلیون دلار رسید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

336710