پس از یک قطعی 24 ساعته، شبکه سولانا دوباره فعال شد

حساب کاربری Solana Status در توییتر تأیید کرده است که راه اندازی مجدد شبکه در چند ساعت آینده رخ می دهد. پیش از این، شبکه اصلی سولانا تقریباً ۲۴ ساعت از کار افتاده بود و با مشکلاتی مواجه شده بود. این شبکه پس از رسیدن به اوج ۴۰۰،۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) آفلاین شد.

تصویر پس از یک قطعی 24 ساعته، شبکه سولانا دوباره فعال شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از مواجه شدن با حجم معاملات زیاد، نسخه بتای شبکه اصلی سولانا با مشکل پردازش در شبکه مواجه شد. معاملات زیادی هم که در صف قرار داشتند منجر به فورک (منشعب) شدن شبکه شد. پس از شروع این فورکینگ، شبکه اصلی حجم زیادی از حافظه را مصرف کرد و در نهایت آفلاین شد.

توسعه دهندگان و مهندسان در سراسر سیستم سعی کردند که شبکه را تثبیت کنند اما موفق به این کار نشدند. به منظور تثبیت و راه اندازی مجدد شبکه، جامعه اعتبارسنجی برای “فعال سازی دوباره” انتخاب شد. پس از راه اندازی مجدد، نسخه جدید با دستورالعمل های اضافی برای کاربران ارائه شد.

انجمن اعتبارسنجی سولانا با موفقیت شبکه را مجدداً راه اندازی کرد و آن را به نسخه ۱.۶.۲۵ ارتقا داد. انتظار می رود تمام سیستم ها از جمله Dapps، کاوشگران و راه حل های پشتیبانی در چند ساعت آینده بازیابی شوند. گفته می شود عملکرد کامل شبکه تا پایان روز به حالت عادی برگردد.

اکثریت جامعه نگرانی های خود را در مورد عملکرد صحیح شبکه تحت بارهای زیاد یا ازدحام شبکه ابراز کردند. هنوز اکثر انتقالات از صرافی به کیف پول در زمان نگارش این مقاله کار نمی کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

350018