آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 22 شهریور؛

بیت کوین زیر 46 هزار دلار رسید

در عرض یک هفته بازار نوسانی کریپتو می تواند شاهد تغییرات بی شماری باشد. دوشنبه هفته گذشته بیت کوین با ایستادن بالای سطح 50 هزار دلار سطوح بالاتر قیمت را هدف گرفته بود. حتی این ارز تاحدودی موفق شد و 53 هزار دلار را به عنوان بالاترین قیمت چند ماه اخیر لمس کرد؛ تا اینکه یک تصادف ناگهانی، 10 هزار دلار از ارزش این ارز کاست.

تصویر بیت کوین زیر 46 هزار دلار رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، از آن زمان، علی رغم بهبود اولیه قیمت تا مرز 46000 دلار و تحکیم چند روزه در همین محدوده، خرس ها این حرکت را در بالاترین سطح روزانه آن یعنی 46500 دلار متوقف کردند. آنها این دارایی را یکبار دیگر پایین کشاندند و باعث ریزش 2000 دلاری قیمت BTC شدند. در حال حاضر، ارز رمزنگاری شده اول بازار با قیمتی زیر 44000 دلار ترید می شود.

ارزش بازار بیت کوین امروز تا 840 میلیارد دلار کاهش یافته است، اما چیرگی آن بر آلتکوین ها به خاطر قرمزپوش شدن بازار، تا 41.5 درصد افزایش یافته است.

حمام خون در شهر آلتکوین ها

وضعیت کوین های جایگزین اکنون از رهبر آنها بدتر است. اتریوم مقدار قابل توجهی از ارزش خود را دوباره (7 درصد) از دست داده و در حال حاضر زیر 3200 دلار قرار گرفته است. شایان ذکر است که دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار ده روز پیش با قیمتی بالای 4000 دلار ترید می شد.

کاردانو که ساعاتی پیش هارد فورک آخر آن پیاده سازی شد، با کاهشی دو رقمی روبرو گردید. در اثر این ریزش قیمت ADA به حدود 2.3 دلار رسیده است.

بایننس کوین با حدود 5% ریزش به زیر 400 دلار کاهش یافته است، ریپل با همین میزان کاهش، به زیر 1 دلار نزدیک شده است؛ دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و چین لینک هم امروز ضررهای مشابهی را ثبت کرده اند.

سولانا و ترا، دو مورد از بهترین ارزهای اخیر، به ترتیب 16 و 20 درصد افت کرده اند. به این ترتیب، قیمت SOL به 150 دلار رسیده است، در حالی که LUNA تا مرز 35 دلار کاهش یافته است.

پولکادات تنها آلتکوین بزرگ سبز رنگ امروز است که 5 درصد افزایش یافته و به بالای 33 دلار رسیده است.

ریزش های دو رقمی بیشتر را می توان در آلتکوین های کوچکتری مثل Avalanche (-18%), Fantom (-15%), Celo (-14%), Arweave (-13%), NEAR Protocol (-12%), Revain (-10%) و Mina (-10%) مشاهده کرد.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده 110 میلیارد دلار دیگر در تایم فریم روزانه کاهش یافته و اکنون به 2 تریلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

349443