آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز25 شهریور 1400؛

جهش سه روزه اتریوم/ بیت کوین از کانال 48 هزار دلاری عبور کرد

پس از تعطیلات آخر هفته نسبتاً پایداری که قیمت BTC در حدود 46000 دلار ثابت بود، روز دوشنبه نوسانات بازار افزایش یافت.
تصویر جهش سه روزه اتریوم/ بیت کوین از کانال 48 هزار دلاری عبور کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که در روزهای قبل گزارش کردیم، گزارشات جعلی پذیرش لایت کوین توسط والمارت (Walmart) به عنوان گزینه پرداخت باعث افزایش 1500 دلاری قیمت در عرض چند دقیقه شد ولی کمتر از یک ساعت بعد، با تکذیب این خبر، قیمت حدود 3000 دلار سقوط کرد.

البته تاثیر این اخبار جعلی و جدیدترین ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) ایجاد شده توسط دولت چین کوتاه مدت بود. چرا که گاوها به بازی برگشتند و دوباره با کنترل بازار، این ارز رمزنگاری شده را به سمت بالا کشاندند.

به این ترتیب، بیت کوین در روزهای بعد روند بهبود خود را آغاز کرد که در نهایت منجر به افزایش قیمت دیروز تا بالای مرز 47000 دلار شد. این صعود همچنان ادامه یافت و حتی برای مدت کوتاهی از تراز 48000 دلار عبور کرد. پس از آن قیمت ریجکت شد و حدود 1000 دلار عقب نشینی کرد.

با این حال، گاوها فشار خود را حفظ کردند و در نهایت BTC را به حدود 48500 دلار رساندند که بالاترین قیمت آن از روز دوشنبه گذشته تا امروز بود. در حال حاضر، بیت کوین چند صد دلار از ارزش خود را از دست داده است، اما سرمایه بازار آن همچنان بیش از 900 میلیارد دلار است.

دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار نیز روز دوشنبه به شدت از بالاترین سطح 3400 دلاری خود تا کف قیمت 3100 دلار کاهش یافت. اتر (ETH) هم مانند بیت کوین به سرعت شروع به بازیابی کرد و اوایل امروز، این دارایی به حدود 3700 دلار رسید که بالاترین رقم هفتگی آن بود.

علی رغم اندک اصلاحی که انجام شد، این آلتکوین هنوز بالای 3600 دلار قیمت دارد و حدود 6 درصد افزایش در تایم فریم روزانه را نشان می دهد.

کاردانو، بایننس کوین، ریپل، چین لینک و لایت کوین نیز همگی در مقیاس 24 ساعته اندکی رشد داشته اند. یونی سوآپ و اوالانچ به ترتیب حتی 6 درصد و 9 درصد افزایش یافته اند. در مقابل، سولانا، پولکادات، دوج کوین و ترا از دیروز متوقف شده اند.

بعد از آلتکوین های بزرگ بازار، رشد بیشتر و چشمگیر قیمت در آلتکوین های کوچکتری مثل Ren (22%), Horizen (22%), SushiSwap (19%), Synthetix (19%), THORChain (16%), Telcoin (12%), Curve DAO Token (12%) و Revain (12%) مشهود است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً 60 میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و به بیش از 2.2 تریلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

350180