آیا ممنوعیت رمزنگاری چین یک مزیت برای امنیت بیت کوین است؟

مارتی بنت (Marty Bent )، موسس یک شرکت بزرگ استخراج رمزارز آمریکایی، اظهار داشت که Bitmain غول استخراج چینی که عملیات تولید خود را از چین به کشورهای دیگر منتقل می کند، برای بزرگترین ارز رمزنگاری شده “بسیار صعودی” خواهد بود.

تصویر آیا ممنوعیت رمزنگاری چین یک مزیت برای امنیت بیت کوین است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، .بنت معتقد است که این یک لحظه مهم برای کاهش خطر برای بزرگترین ارز رمزنگاری شده خواهد بود.

کوین ژانگ (Kevin Zhang)، معاون توسعه کسب و کار در Foundry Service، در توئیتی نوشت که انتظار دارد سهم زیادی از تولیدات تجاری Bitmain در بحبوحه افزایش ممنوعیت شدید چین در بخش استخراج ارزهای رمزنگاری شده، به مالزی و اندونزی منتقل شود.

او معتقد است که این تغییر “پیامدهای جدی” دارد که به هزینه های لجستیک و فرآیند تولید مربوط می شود:

“از دست دادن خریداران داخلی و فروشندگان وفادار که مجبور به همکاری مجدد در خارج از کشور هستند، افزایش هزینه های لجستیک، مسائل مربوط به کیفیت بالقوه، اصطکاک بیشتر با مدیریت چینی و برون سپاری تولید.”

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پت تومی (Pat Toomey)، سناتور بازنشسته سنا و بلیک مسترز، اخیرا از دولت خواسته اند که با پذیرش معیار ارز رمزنگاری شده، با دشمنی چین با بیت کوین مقابله کند.

ایالات متحده در حال حاضر به عنوان قطبی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده شناخته شده است، با ایالت هایی مانند فلوریدا، تگزاس و وایومینگ که به طور فعال از صنعت ارزهای رمزنگاری شده حمایت می کنند.

آیا فرصت خرید دیگری ایجاد شده؟

در حالی که اخبار در مورد شدیدترین سرکوب ارزهای رمزنگاری شده چین در ابتدا بازار را خراب کرد، بیت کوین توانست در آخر هفته قیمت خود را بازیابی کند.

ویل مک ایووی (Will McEvoy) از Fundstrat، تایید کرده است که ممنوعیت های قبلی بیت کوین فرصت های خرید خوبی را برای سرمایه گذاران به همراه دارد.

کسانی که بزرگترین ارز رمزنگاری شده را خریداری کردند، از روزی که چین ابتدا موسسات مالی را از انجام تراکنش های بیت کوین منع کرد، تا به امروز شاهد 4,266 درصد افزایش بوده اند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

352531