تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

دیابت و فشار و کلسترول بالا می توانند باعث بروز سکته چشمی شوند و ممکن است بینایی فرد را برای همیشه از بین ببرد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید دارچین را فراموش نکنید دارچین خواص فوق العاده و نقش بسزایی در لاغری دارد مخصوصا اگر با گیاهان لاغر کننده دیگر مخلوط شود.
میوه‌ها می‌تواند تاثیر مستقیم در ظاهر و سلامت پوست شما داشته باشد؛ چندین میوه وجود دارد که استفاده از آن‌ها برای زیبایی پوست معجزه می‌کند.
یک متخصص کایروپراکتیک در آمریکا چند حرکت ورزشی و توصیه برای افرادی که از خانه کار می‌کنند، به اشتراک گذاشته است؛ ساده‌ترین آن را در این مطلب می‌خوانید: برای بهبود گوژ پشتتان فقط نیاز به یک حوله و یک صندلی دارید.
آنتی بیوتیک طبیعی عسل مزین به زردچوبه یک جایگزین مناسب برای انواع شیمیایی این داروها است و باعث تخریب و نابودی باکتری ها و ویروس های موجود در بدن می شود.
رژیم غذایی از مهم ترین مسائل برای سلامتی بدن است که یکی از این مسائل مهم قدرت باروری است که تغذیه به طور مستقیم بر این موضوع تاثیر می گذارد.
پارگی مینیسک آسیبی دردناک و آزاردهنده است که ما را از فعالیت‌های کاری و تفریحی عادی محروم می‌‌کند. ورزش برای پارگی مینیسک زانو موجب سریع‌ترشدن روند بهبودی می‌شود و احتمال بازگشت آسیب را نیز کاهش می‌دهد.
بهترین راه برای جلوگیری از کمبود مواد مغذی ضروری، داشتن رژیم غذایی متعادل است که شامل غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی باشد. مصرف مکمل‌ها هم ممکن است برای کسانی که نمی‌توانند این ویتامین‌ها را فقط با رژیم غذایی تأمین کنند، ضروری باشد.
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد:

اُمیکرون را نباید ملایم توصیف کرد

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داده است که نباید سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون را ملایم توصیف کرد چون به گفته این سازمان درحال گرفتن جان مردم در اطراف جهان است.
یک پزشک متخصص اظهار داشت: نوشیدن چای به مقدار بیش از ۷۰۰ میلی لیتر و حرارت بیش از ۶۰ درجه در روز؛ خطر ابتلا به سرطان سلول سنگفرشی مری را حدود ۹۰ درصد افزایش می‌دهد.
نقش گیاهان دارویی با خواص کاهش دهنده قند خون در درمان بیماران دیابتی را نمی‌توان نادیده گرفت. در این مطلب به ده نمونه از بهترین گیاهان دارویی موثر در کنترل و درمان بیماری دیابت خواهیم پرداخت.
خواب خوب و مناسب در کنار ورزش و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی شاداب و عمری طولانی به شمار می‌رود. خوابیدن و استراحت کردن برای سلامتی ضروری است و کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
در عین ناباوری مواد غذایی زیادی وجود دارند که از نظر ما شکر بخصوصی ندارند و این در حالی است که به میزان زیادی شکر دارند. این مواد غذایی عبارتند از...
برنج ممکن است برای نیازهای غذایی همه مناسب نباشد. به عنوان مثال، افرادی که سعی می کنند کربوهیدرات یا کالری کمتری مصرف کنند، ممکن است جایگزین سبک تری مانند گل کلم برنجی بخواهند.
سازمان آگهی های پرسون