پرسون معرفی می کند؛

بهترین پاساژهای تهران برای خرید

مراکز خرید تهران از شمال تا جنوب پراکنده شده است که مکان مناسبی برای گشتن و خرید کردن و سرگرم شدن هستند.
تصویر بهترین پاساژهای تهران برای خرید

به گزارش سایت خبری پرسون، تهران پر است از گزینه‌های تفریحی مختلف برای سلیقه‌های متنوع. یکی از محبوبیت‌های تهران به مراکز خرید متنوع و گسترده‌اش است که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در هر مرکز خریدی در این شهر می‌توان خریدی متفاوت را امتحان کرد و راضی بیرون آمد. در ادامه به معرفی بهترین پاساژهای تهران میپردازیم.

مرکز خرید کوروش

پاساژ کوروش در بزرگراه ستاری از آن پاساژهای معروف تهران است که در چندین طبقه، انواع مغازه‌ها را در خودش جای داده. علاوه بر پوشاک، در مرکز خرید کوروش می‌توانید تفریح و امکانات دیگری هم استفاده کنید که در زیر نوشته شده است. این مرکز خرید انواع سطح قیمت از اقتصادی تا گران را در خودش جای داده و به خاطر تنوعی که دارد، با کمی گردش می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

امکانات و تفریحات مرکز خرید کوروش: کوروش مال، هایپرمارکت، شهربازی ژوپیتر، پردیس سینمایی، پارکینگ، اتاق مادر و کودک، داروخانه، اتاق سیگار، رستوران و فودکورت، بانک، خانه کودک، اسکیپ روم (اتاق فرار)، کارواش، سالن برگزاری همایش

آدرس مرکز خرید کوروش: تهران ، بزرگراه شهید ستاری شمال ، نبش خیابان پیامبر مرکزی

ساعت کاری مرکز خرید کوروش: کوروش همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 22 شب فعال است.

مرکز خرید ارگ تجریش

مجموعه تجاری و تفریحی ارگ از بهترین مراکز خرید تهران مجموعه ای کامل از معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی شامل لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، الکترونیک و آشپزخانه، عطر، جواهرات، فرش، عینک و بدلیجات است که در یک محیط سرگرم کننده و مدرن در خدمت خریداران و مشتریان هستند. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه تجاری بزرگ می توان به پارک تفریحی، آمفی تئاتر، رستوران ها، فوت کورت، کافی شاپ ها و روف گاردن اشاره کرد که در اوایل سال ۲۰۱۵ آماده بهره برداری شد. در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ فروشگاه و تعداد ۱۰۰۰ جای پارک از مهمانان این مرکز پذیرایی می کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.argetejari.net

شماره تماس: ۲۱۲۲۳۹۶۸۹۲+

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

مرکز خرید باملند

شاید بتوان گفت مرکز خرید باملند در کنار دریاچه چیتگر، متفاوت‌ترین مرکز خرید در تهران است که به جای یک مال چند طبقه غول پیکر، در دوطبقه روی سطح و زیر زمین گسترده شده است. شاید یکی از علت‌های محبوبیت این مرکز خرید، همین سبک معماری ویژه آن متناسب با محیط اطرافش باشد.

امکانات و تفریحات مرکز خرید باملند: شهربازی، پارکینگ، رستوران و فودکورت و کشتی رستوران، ماهیگیری، گیم نت و واقعیت مجازی، دوچرخه‌سواری، قایق سواری، تشک پرش آزاد

آدرس مرکز خرید باملند: بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

ساعت کاری مرکز خرید باملند: باملند همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب باز است.

مرکز خرید گلستان

پاساژ گلستان هم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران، فضایی کمی متفاوت به نسبت مال‌های بزرگ جدید دارد از این جهت که معماری آن از سبک معماری ایرانی الهام گرفته شده. بنابراین شاید فضای آن متفاوت‌تر از بناهای مدرن و عظیم جثه امروزی به نظر بیاید.

امکانات و تفریحات مرکز خرید گلستان: رستوران و کافه، بانک، پارکینگ، گل فروشی، املاک، داروخانه، آرایشگاه، صرافی

آدرس مرکز خرید گلستان: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، ابتدای خیابان مهستان

ساعت کاری مرکز خرید گلستان: گلستان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:30 شب باز است.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید لوکس پالادیوم (Palladium Shopping Center) تهران واقع در زعفرانیه با ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع و ۱۵۰ دفتر اداری در دو برج شمالی و جنوبی و ۲۰۰ فروشگاه برند، ۲۴ رستوران (فود کورت، کافی شاپ و غذاخوری)، هایپر مارکت، سرزمین کتاب، بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در خاورمیانه، مرکز ورزشی لوکس در طبقه ۶ با منظره ای از کل شهر ، ۲۶ دستگاه آسانسور، بیش از ۱۲۰۰ جای پارک و خیلی موارد درهای خود را به مهمانان و خریداران گشوده است. این مرکز خرید در نوع خود اولین است و در رده بهترین مراکز خرید تهران جای خود را محکم کرده است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب سایت رسمی: www.palladiummall.com

شماره تماس: ۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶+

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید مگامال

همانطور که از نامش پیداست، مگامال یک مرکز خرید بزرگ در شهرک اکباتان است که تفریحات و امکانات متنوعی در آن قرار گرفته است. در واقع مگامال به عنوان یکی از مراکز خرید تهران، بیشتر نیازهای ساکنین شهرک غرب را پوشش می‌دهد.

امکانات و تفریحات مرکز خرید مگامال: پردیس سینمایی، آژانس مسافرتی، پارکینگ، شهربازی، هایپرمارکت، بانک، کافی‌شاپ و رستوران، باشگاه ورزشی

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگراه شهید ستاری - شهرک اکباتان - فاز دو - میدان شهید صارمی

ساعت کاری مرکز خرید مگامال: مگامال از ساعت 10 صبح تا 23 شب فعال است.

مرکز خرید میلاد نور

میلاد نور از آن پاساژهای نسل قبل‌تر تهران است که در روزگاری جزو تعداد انگشت‌شمار پاساژهای تهران بود امّا همچنان به دلیل تنوع مغازه‌ها و قیمت کالاها، جزو معروفترین پاساژهای تهران محسوب می‌شود.

امکانات و تفریحات مرکز خرید میلاد نور: رستوران و کافه، سوپرمارکت، پارکینگ، عکاسی، بانک و صرافی

آدرس مرکز خرید میلاد نور: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی

ساعت کاری مرکز خرید میلاد نور: میلاد نور همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز است.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا (Galleria Shopping Center) با مجموع ۵۵۰ پارکینگ در ۸ طبقه و با داشتن ۱۷ طبقه در ساختمان شمالی و ۱۵ طبقه ساختمان جنوبی آن و ۲ طبقه رستوران فعالیت خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد. از ویژگی های شایان توجه این مرکز خرید استفاده از متریال درجه یک در ساخت این مکان و فضای بسیار زیبای آن است. از جاذبه های دیدنی این مکان می توان به لوستر که در ارتفاع ۳۱.۸ نصب شده که به مدت ۳ ماه به ساخت آن دست زدند. با حضور برندهای معتبر ایرانی و خارجی بدون شک تجربه خرید خوبی خواهید داشت، اما مراقب قیمت ها باشید!

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.galleriatehran.ir

شماره تماس: ۲۱۱۲۲۱۷۵۰۴+

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی

مرکز خرید ایران مال

ایران مال از آن جاهایی است که در سال‌های اخیر ساخته شد و سر و صدای زیادی هم داشت. این مجموعه بزرگ، طیف وسیعی از تفریحات و خدمات را در فضای وسیعش پوشش داده و در حال کامل‌تر شدن هم هست. آنچه در ایران مال جالب توجه است، بازسازی جاذبه‌های مهم ایران در آن است؛ مثل باغ ماهان کرمان و کتابخانه جندی شاپور.

امکانات و تفریحات مرکز خرید ایران مال: پردیس سینمایی، ورزشگاه چند منظوره، هایپرمارکت، پارکینگ، رستوران و فودکورت

آدرس مرکز خرید ایران مال: اتوبان همت غرب، اتوبان شهید خرازی

ساعت کاری مرکز خرید ایران مال: ایران مال همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب باز است. در ایام سوگواری تعطیل و 22 بهمن از ساعت 12 ظهر تا 21 شب باز است. در روزهای اول فروردین، 21 رمضان، 28 صفر، عاشورا، تاسوعا و اربعین تعطیل است.

مرکز خرید تیراژه شعبه اول

مرکر خرید تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید تهران و یکی از شناخته شده ترین میان جوانان و خانواده ها است. واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در سه طبقه تجاری و طبقه آخر آن سرزمین عجایب که مختص سرگرمی و بازی برای کودکان و نوجوانان است مشغول به فعالیت می باشد. طبقات همکف، اول و دوم حدود ۱۰۰ تا فروشگاه با اجناس متنوع دارد که می توانند نیاز خرید شما را با داشتن قیمت مناسب برطرف کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳+

آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

338909