دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

مردی که روح بزرگی دارد سال ها و با استفاده از دو الاغ به مناطق دور از دسترس سفر می کند بدون دریافت حتی یک سکه به آموزش کودکان مناطق دور افتاده کمک می کند.

گل خورک، اشلمبو یا لنگوچ نام این ماهی منحصر به فرد و نامعمول است که در طبیعت ایران هم دیده می‌شود. البته به جز راه رفتن این ماهی، گل خورک‌ها ویژگی‌های منحصر فرد دیگری هم دارند که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره شده است.
یکی از متخصصان گفت: با اینکه استفاده از ماسک می‌تواند جلو انتقال ویروس را بگیرد اما با توجه به جهش جدید ویروس شاید دیگر ماسک همانند گذشته کارایی لازم را نداشته باشد.
فیلمی از یک باغ وحش بزرگ منتشر شده است که برای بازدید از آن، باید از اتومبیل قفسی استفاده کرد.
خرید هدیه بامناسبت یا بی‌مناسبت ایده بسیار جذابی برای خوشحالی دوستانمان است. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از لوازم جانبی دیجیتال یکی از جذابترین ایده‌های خرید هدیه استفاده از این ابزار است. شاید هنگام خرید هدیه اولین سوالی که به ذهنتان خطور کند این باشد که کادو برای دوست صمیمی چی بخریم؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ۳ ایده جذاب از بهترین و به‌روزترین گزینه‌های چک لیست هدیه برای دوستان و نزدیکان آشنا کنیم.
به تازگی سیاره ای گازی و عظیم در فاصله ۳۵ سال نوری زمین رصد شده که دور ستاره سرخ و کوتوله مدار می زند. روز و شب در این سیاره تقریبا یکسان است.

فوق تخصص بیماری‌های عفونی بیان کرد در روزهای همه گیری کرونا چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم روزانه تعداد زیادی از افراد با علائم در سطح جامعه در حال عبور و مرور هستند.
در حالی که اغلب از بازنشستگی به عنوان دوران طلایی یاد می‌شود، اما این دوران سختی‌هایی نیز دارد. آنچه در این مقاله به آن پرداخته‌ایم، بزرگترین چالش‌های دوران بازنشستگی است.



کرونا دلتا با 15 نشانه اصلی بروز می‌کند ضروری است که افراد بلافاصله پس از مشاهده این نشانه‌ها اقدام به درمان کنند. این سویه 50 تا 60 درصد نسبت به سویه‌های قبلی مسری‌تر است.
مرد جوانی که مدتهاست به عنوان یک پزشک مشغول به فعالیت است به یکباره یک صبحی را که از خواب بیدار شده اتفاق افتاده و چنانچه در ادامه خواهید خواند، زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است.
محققان موفق به ساخت دستگاهی شده‌اند که قادر به فعال کردن شبکه عصبی مغز برای مقابله با اضطراب، اعتیاد و کاهش شدت نابینایی از طریق تاباندن نور بر جمجمه است.