دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

در عالم حقوق برای پایان دادن به زندگی مشترک مسیری به جز طلاق پیش بینی شده است اما روشی به نام فسخ نکاح وجود دارد که در ادامه شرایطش را بخوانید.
انتشار تصویر یک لاک پشت دو سر نادر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
با وجود عملکرد بسیار ضعیف سعید نمکی در حوزه واکسیناسیون و پیشگیری از افزایش شیوع کرونا وی در جدید ترین ادعای خود بدنبال دادن استراتژی به مسئولان بهداشت هند است.
تمیز کردن برس مو سر بخش مهمی از بهداشت است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. در گزارش پیش روی تان چند روش برای تمیز کردن انواع شانه و برس مو در اختیارتان قرار می دهیم.
محققان باستان‌شناس در مکزیک اعلام کردند ناگزیرند یک اثر تاریخی مهم را که در حومه مکزیکوسیتی کشف شده تا زمانی نامعلوم در آینده دوباره مدفون کنند.
محققان به کمک فناوری‌های روز به مجموعه‌ای از بقایای باستان‌شناختی و سازه‌های باستانی در بستر کانال ترپورتی در شرق جزیره مرکزی ونیز دست یافتند.

کمیته میراث جهانی در چهل و چهارمین جلسه خود، اماکن فرهنگی جدیدی را در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت کرد.

اولین بار نیست که یک گربه یا حیوان خانگی ثروتمند را می شناسید اما حتما اولین بار است که با گربه ای آشنا می شوید که مشغول به کاری پردرآمد است و از انسان های حرفه ای که شغل مشابه او را دارند خیلی بیشتر پول بدست می آورد، ماجرا جالب شد پس با این بخش همراه شوید تا درباره گربه لاکچری معروفی که در عرصه مدلینگ فعالیت دارد بیشتر آشنا شوید.
خداوند حیوانات زیبا و عجیبی را خلق کرده که توانایی خارق العاده ای دارند و موجب شگفتی انسان می شوند. یکی از جانوران شگفت انگیز طبیعت مورچه ای است که به صورت ذاتی مانند یک کشاورز عمل می کنند و دقیقا می دانند کدام بذر را خودشان کاشته اند. در ادامه این بخش بیشتر با این مورچه آشنا خواهید شد.
با وجود شواهد بسیاری که نشان می‌دهد زمین کروی‌شکل است، هنوز هم افرادی هستند که باور دارند زمین کاملا تخت است. در این مطلب به مشکلاتی که یک زمین تخت بوجود می‌آورد اشاره می‌کنیم.
ژانر وحشت از جمله ژانر‌هایی است که آثار بیشتری در آن ساخته شده اند به همین دلیل وقتی به فیلم‌های انیمیشنی در این ژانر نگاه می‌کنیم، می‌توان آثار موفق زیادی را پیدا کرد. در اینجا چند انیمیشن را می‌بینید که به خوبی داستان‌های ترسناک و گروتسک را روایت کرده اند.
مقامات مصر از کشف بقایای نادر یک کشتی نظامی و گورستان بازرگانان یونانی در شهر باستانی هرقلیون خبر دادند که زمانی بزرگترین بندر مصر در دریای مدیترانه بود و در اواخر قرن دوم پیش از میلاد به زیر آب رفت.
درست است که زمین خدا بالا پایین ندارد وهمه چیز برای همه یکسان است، اما قشر مرفه جامعه وخصوصا جوانان دلگرم به حساب‌های پر پول والدینشان همواره می‌خواهند متفاوت باشند، حتی این تفاوت را می توان درتفریحاتشان مشاهده کرد.