دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

همدان از لحاظ جمعیت چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید و در مرداد سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران معرفی شد.
ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده است.
خرید ملک در قبرس، سرمایه گذاری در قبرس، شرایط و روش های اخذ اقامت و تابعیت قبرس از طریق خرید ملک، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد.
پرسون معرفی می کند؛

بهترین کتاب فروشی های تهران

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تصمیم گرفتیم که فهرستی از کتاب فروشی های برتر تهران را برای شما در این مقاله به اشتراک بگذاریم .
مراکز خرید تهران از شمال تا جنوب پراکنده شده است که مکان مناسبی برای گشتن و خرید کردن و سرگرم شدن هستند.
در این مطلب بهترین عکس ها از عکس کمدی حیات وحش ۲۰۲۱ را خواهید دید که قطعا با دیدن آنها لبخند خواهید زد.
در حال حاضر تصور اینکه بدون گوشی هوشمند به سفر برویم بسیار دشوار است. زیرا ما از گوشی های هوشمند به عنوان یک GPS، دوربین و حتی راهی برای ارتباط با دیگران استفاده می کنیم. . در کشورهای خارجی، شما می توانید گوشی خود را برای ترجمه دیگر زبان ها به زبان خود استفاده کنید.
با پرسون سفر کنید؛

دیدنی های جذاب شهر تبریز

شهر پر راز و رمز تبریز، پایتخت استان آذربایجان شرقی، نفش زیادی در زمینه های اقتصادی و سیاسی کشور از قدیم تا کنون داشته است.
پرسون گزارش می دهد؛

معرفی بهترین هتل های تهران

در سال‌های اخیر شاهد ساخت چندین هتل شیک و لوکس در تهران بوده‌ایم. با این روند، دیگر نمی‌توان با اطمینان خاطر از یک یا دو نام خاص به عنوان بهترین هتل‌ های تهران یاد کرد. بلکه در کنار این هتل‌های معروف و معتبر، باید به هتل‌ های شیک و زیبایی نظیر اسپیناس و اسپیناس پالاس نیز اشاره کرد.
می گویند این شهر توسط جنیان بنا شده است؛

شهر باستانی پترا، یکی از عجایب جهان!

شهر باستانی پترا واقع در جنوب اردن شهر تاریخی بسیار عجیب که در دوران نبطی ها بنا شده است.
پرسون گزارش می دهد؛

سفر به دره های دیدنی ایران

دره های ایران مکان های زیبایی برای سفر و پیکنیک به همراه خانواده و دوستان هسنتد.
پرسون آموزش می دهد؛

عطر خودتان را در خانه بسازید

برای ساخت عطر در خانه می توانید از انواع گل ها و میوه های خوشبو استفاده کنید، ترفندهای ساخت عطر را در ادامه مشاهده کنید.
ایرانگردی با پرسون؛

مکان های دیدنی و حیرت آور یزد

شهر یزد یکی از دیدنی ترین مکان های ایران است که از نظر مختصات جغرافیایی مرکز کشور ایران محسوب می‌شود.
الگوی تنفسی دقیقی برای همه افراد وجود دارد که معمولاً می‌توان از راه‌های مختلف، آن را تمرین کرد.

این سویه به طور معمول با گیجی و خواب آلودگی، فشار و درد در قفسه سینه، اسهال و استفراغ، دردهای شکمی، تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری همراه شده و در کودکان و نوجوانان باعث تب شدید و سرفه‌های پی در پی می‌شود.

در هر یک دقیقه در فضای اینترنت، ۵۰۰ ساعت محتوای یوتیوبی آپلود می‌شود،  ۶۹۵ هزار استوری در اینستاگرام به اشتراک‌ گذاشته می‌شود و بالغ‌بر ۷۰ میلیون پیام از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و مسنجر فیس‌بوک ارسال می‌شود.

واکسن‌ها در طی 200 سال اخیر یکی از عوامل مهم سلامت جوامع محسوب می‌شوند. بیماری‌های عفونی مرگ‌باری مثل سرخک و سل به وسیله واکسیناسیون کمرنگ یا حتی ریشه کن شدند. در مورد کرونا هم واکسیناسیون یکی از مهم‌ترین عوامل خروج از بحران و کاهش مرگ و میر خواهد بود. در این ویدیو 10 نکته مهم درباره واکسیناسیون را ببینید.
بنا به توصیه سازمان بهداشت جهانی، واکسیناسیون مادران باردار به منظور جلوگیری از بروز خطرات ابتلاء به کووید ۱۹، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. البته انجام واکسیناسیون مادران باردار واجد شرایط در مراکز کشور، در صورت رضایت وی پس از مشاوره امکان پذیر خواهد بود.
معمولا تمام ما روزانه از پل های زیادی استفاده می کنیم در این میان پل هایی وجود دارند که عبور از آنها کار بسیار هیجانی و ترسناکی میباشد.