دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

خانم‌ها و آقایان باید نکات مختلفی را رعایت کنند تا خوش‌تیپ به نظر بیایند و خوش‌تیپی و خوش‌پوش بودن کار خیلی سختی نیست، فقط باید اصول آن را رعایت شود.
فوق تخصص نوزادان گفت: متاسفانه در حال حاضر سویه دلتای کرونا بسیاری از کودکان را گرفتار کرده و به شدت نوزادان و کودکان در معرض ابتلا به این نوع از ویروس کووید ۱۹ هستند.
ونیز یکی از شهر‌های جذاب و توریستی جهان است که حقایق جالب و جذابی دارد، در این گزارش برخی از این موارد را مشاهده می‌کنید.

فراری، خودروی کوچک‌مقیاس و برقی تستا روسا J را عرضه می‌کند. این محصول بر اساس نمونه‌ اصلی تستا روسا ۲۵۰ با ابعادی کوچک‌تر، به قیمت ۱۱۰ هزار دلار (معادل ۳ میلیارد تومان) تولید شده است.
اگر موسسه های زبان از خانه یا محل کارتان خیلی دور باشند یا هزینه های شان خیلی زیاد باشد، در این صورت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل است.
با پرسون جهان را بگردید؛

مکان هایی که در باکو باید ببینید

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است که به عروس قفقاز معروف است.
کاخ های سلطنتی بسیار زیبایی در جهان وجود دارند که بازدید از آنها برای عموم آزاد است و هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کنند.
فیلمی میکروسکوپی از ورود ویروس سارس-کوو-۲ به سلول‌های مغز خفاش منتشر شده است که نحوه‌ی عملکرد این ویروس را نشان می‌دهد.

این روزها، به‌خاطر کرونا و مسائل بهداشتی، افراد بیشتری کافه روباز را برای دیدار دوستان و دورهمی‌ها انتخاب می‌کنند.
در این روزها که تورم و شرایط سخت اقتصادی بر فضای جامعه حکم فرماست، مدیریت هزینه‌ها به یک موضوع اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده به خصوص آنکه تعداد خریدهای اینترنتی، پرداخت قبوض و ده‌ها هزینه متنوع رشد بی سابقه‌ای پیدا کرده است.
اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که مخاطب های خاصی دارید و میخواهید فعالیت آن ها را در اینستاگرام به صورت مخفی دنبال کنید. میتوانید به راحتی روزانه پست های آن ها را بدون آنکه طرف مقال بفهمد مشاهده کرده و فعالیت های آن اکانت را زیر ذره بین خود قرار دهید.
پرسون گزارش می دهد؛

ترفندهای صفر تا صد بلاگری

بلاگر به زبان ساده به کسی گفته می شود که توی یک زمینه خاص تولید محتوا می کند و روی مخاطب تاثیر می گذارد.