عقد در فضا؛ گزینه جدید عروس و دامادهایی که می‌خواهند متفاوت باشند

اگر برگزاری عروسی روی زمین خسته‌کننده به نظر می‌رسد، یک شرکت مسافرتی فضایی قصد دارد این فرصت را به شما بدهد که مراسم عقدتان را در حالی جشن بگیرید که از فضا به کره زمین نگاه می‌کنید
تصویر عقد در فضا؛ گزینه جدید عروس و دامادهایی که می‌خواهند متفاوت باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، سفینه نپتون افراد را با سرعتی حدود ۲۰ کیلومتر بر ساعت از زمین بلند می‌کند. «اسپیس پرسپکتیو» را جین پوینتر و تابر مک کالوم تاسیس کرده‌اند تا سفر فضایی را در دسترس‌تر و لذت‌بخش‌تر از گذشته کنند. هر دوی آن‌ها از اعضای خدمه اصلی «Biosphere 2» در سال ۱۹۹۱ بودند.

شرکت «اسپیس پرسپکتیو» (Space Perspective) برای لحظه فراموش‌نشدنی زوج‌ها راه جدیدی پیشنهاد می‌کند؛ قرار دادن عاشقان در مدار زمین با استفاده از یک بالون، با پنجره‌های بزرگ برای دیدن هرچه بهتر منظره ابدی سیاره زمین.

جین پوینتر، یکی از بنیانگذاران «اسپیس پرسپکتیو»، به وب‌سایت «کول داون» (Cool Down) گفت که افراد زیادی در فهرست انتظار این سفر فضایی قرار دارند.

این شرکت اطمینان داد که فضا‌پیمایش، نپتون، تجربه‌ای دلپذیر را برای تازه عروس‌ و دامادها ارائه می‌کند.

بر اساس توضیحات وب‌سایت شرکت «اسپیس پرسپکتیو»، نپتون افراد را با سرعتی حدود ۲۰ کیلومتر بر ساعت از زمین بلند می‌کند. این پرواز فضایی برای هر کسی که می‌تواند با هواپیماهای معمولی پرواز کند، ایمن است.

سفینه فضایی نپتون را بالون فضایی این شرکت که بدون موشک یا ردپای کربن، با هیدروژن تجدیدپذیر حرکت می‌کند، به فضا می‌برد.

این بالون‌ها حامل کپسول‌های نپتون‌اند که زوج‌ها می‌توانند در آن بنشینند و زیبایی زمین را از ارتفاع متفاوتی ببیند.

پوینتر درباره ایمن ماندن نپتون در برابر بالون فضایی، توضیحاتی ارائه کرد که نشان می‌دهد ایمنی این سفینه فضایی با سایر سفرهای فضایی تفاوت اساسی دارد.

او می‌گوید: «برخلاف سایر فضاپیماها که محفظه خدمه در اواسط پرواز از یک سیستم پروازی جدا می‌شود و به سیستم پروازی دیگری منتقل می‌شود، کپسول سفینه فضایی نپتون در تمام طول پرواز، از لحظه بلند شدن تا فرود، به بالن فضایی متصل می‌ماند و یک پرواز آرام و بی‌وقفه را ایجاد می‌کند.»

اما وینسنت باچت، مدیر ارشد و مهندس توسعه «اسپیس پرسپکتیو»، به پنجره‌های نپتون که «بزرگ‌ترین پنجره‌هایی هستند که به فضا پرواز می‌کنند»، اشاره کرد.

به گفته وب‌سایت «کول داون»، فناوری مورد‌استفاده این فضاپیما قبلا آزمایش‌های خود را پس داده است، زیرا تیم‌های ناسا و دیگر سازمان‌های دولتی، برای دهه‌ها از آن برای «بلند کردن تلسکوپ تحقیقاتی و سایر ابزارهای سنگین و حساس» استفاده کرده‌اند.

«اسپیس پرسپکتیو» را جین پوینتر و تابر مک کالوم تاسیس کرده‌اند تا سفر فضایی را در دسترس‌تر و لذت‌بخش‌تر از گذشته کنند. هر دوی آن‌ها از اعضای خدمه اصلی «Biosphere 2» در سال ۱۹۹۱ بودند.

بیوسفر ۲ (Biosphere 2) به‌عنوان یک اکوسیستم محصور در آریزونا طراحی شده بود تا چنانچه اگر روزی شرایط برای زیستن فضانوردان در سیارات دیگر فراهم شد، بتواند آن‌ها را برای مدت طولانی زنده نگه دارد.

اما قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید، بد نیست بودجه عروسی را در نظر داشته باشید. قیمت‌ها از ۱۲۵ هزار دلار برای هر صندلی شروع می‌شود.

منبع: ایندیپندنت فارسی

485819