دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده، نسل بعدی آیفون‌های اپل یعنی آیفون ۱۴ تغییرات بیشتری نسبت به آیفون ۱۳ خواهد داشت و با یک طراحی کاملا متفاوت در سال ۲۰۲۲ به کاربران عرضه خواهد شد.
چگونه تنظیمات Accessibility آیفون را برای اپ‌های مختلف شخصی کنیم؟

یک ترفند خوب برای آیفون داران

اگر نیاز به استفاده از ویژگی‌های دسترسی برای برنامه‌های مختلف دارید، اما نمی‌خواهید از آن‌ها در تمام بخش‌های آیفون خود استفاده کنید، این نکات باید برای شما مفید باشد.
اگر از اهالی تهران باشید که حتما با جاهای دیدنی آن آشنا هستید. اما اگر قصد سفر به تهران را دارید، مطمئن باشید مناطق متعددی هستند که بازدید از آنها برایتان به تجربه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی بدل خواهد شد.
اگر به دنبال سریال‌های تازه و جدید هستید، در زیر فهرستی از آثاری آمده است که امسال ساخته شده‌اند و می‌توانید به تماشایشان بنشینید.
بازدید و صرف کردن غذا در عجیب ترین رستوران های دنیا می تواند از بخش های هیجان انگیز یک سفر باشد که معمولا افراد خوش خوراک را به وجد می آورد.
اگر این روزها قصد خرید یخچال فریزر را دارید بهتر است قبل از اینکه روانه بازار شوید اطلاعاتی درمورد کالایی که می خواهید خریداری کنید کسب کنید،تا تجربه یک خرید خوب را داشته باشید.
نواختن ساز گیتار و یادگیری آن بسیار سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد، اما ارزش تلاش را هم دارد. یادگیری یک ساز، یکی از با ارزش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در طول عمر خود انجام دهید. در عین حال، یادگیری آن به تنهایی و بدون هیچ کمک خارجی بسیار دشوار است. از راه‌های برتر برای یادگیری این ساز، استفاده از اپلیکیشن یادگیری گیتار است.
مصرف سوخت برای اکثر رانندگان معضل شده و همه به دنبال راهی برای کم کردن سوخت ماشین هستند، شما میتوانید با انجام چند کار کوچک مصرف بنزین را به حداقل برسانید.
اپل واچ یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است. این ساعت هوشمند باریک و براق عملکرد چشمگیری را هم از نظر سلامت و هم از منظر تکنولوژی ارائه می‌دهد.
ژانر ترسناک همیشه هواداران خاص خودش را داشته است. چه چیزی بهتر از اینکه در شبی تاریک و بعد از تمام دغدغه‌های روزانه، کنار دوستان و عزیزان بنشینید و هیجان و دلهره‌ای را تجربه کنید که خواب را از چشمانتان برباید؟