دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

ریگ جن منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای (تلماسه) در کویر مرکزی ایران است. این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.
با توجه به تکنولوژی ای که امروزه وجود دارد و همچنین راحت شدن سفر و رفت و آمد، شاید شنیدن این موضوع که جایی وجود داشته باشد که نمی توانید از آن دیدن کنید، کمی عجیب باشد.
علائم کاهش شتاب خودرو ممکن است همیشه واضح نباشد و تنها در زمانی بروز پیدا کند که از مسیری شیب‌دار بالا می‌روید یا می‌خواهید به سمت ماشین‌های در حال حرکت، بروید.
جزایر گالاپاگوس در آمریکای جنوبی و نزدیکی اکوادور قرار دارد و مجموعه‌ای از جزایر کوچک و بزرگ است که به‌موازات خط استوا در اقیانوس آرام شرقی قرار گرفته‌اند. بعضی از این جزیره‌ها در نیمکره شمالی و بعضی دیگر در نیمکره جنوبی قرار دارند.
کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند برای حفظ سلامت خود از تلفن همراه هوشمند به اندازه استاندارد استفاده کنند و درکنار آن از فناوری‌های از مد افتاده برای تقویت ذهن خود بهره بگیرند.
پرسون معرفی می کند؛

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر

ترکیه یکی از برترین کشورهای توریستی در جهان به شمار می‌آید و با توجه به این که از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی برخوردار است، از نقاط مختلف جهان برای دیدن بهترین شهرهای ترکیه به این کشور سفر می‌کنند.
بسیاری از افراد، رمان خواندن را مثل قدم زدن با پاهای دیگران می‌دانند. حقیقت هم همین است. ما با خواندن داستان زندگی آدم‌های مختلف می‌توانیم تجربه‌ی زندگی به دست بیاوریم.
رزومه ها بخش مهمی از تلاش برای جستجوی شغل محسوب می شوند. اگر بدنبال شغل رویایی تان هستید، باید سروسامانی به ظاهر رزومه تان بدهید و از اشتباهات رایج اجتناب کنید.
انیمیشن‌ها فقط فیلم‌های «بچگانه» نیستند، بلکه با مفاهیم عمیق‌تر و پرمعناتری باعث روشن شدن مسائل بسیار مهمی می‌شوند که هر کسی در هر سنی می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.
هنگام خرید هندزفری، تشخیص نوع اصل از تقلبی آن بسیار مهم می باشد. نمونه های فیک و تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که سبب گمراهی خریدار می شوند. نمونه های تقلبی از نظر ظاهر، همانند نمونه اصل و اورجینال می باشند ولی با در نظر گرفتن چندین نکته، می توانید به راحتی هندزفری اصل از تقلبی را تشخیص دهید.
با گسترش روز افزون تکنولوژی و ارتباط گرفتن افراد از سراسر دنیا با یکدیگر، اهمیت یادگیری زبان های خارجی نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است. علاوه بر آن، بسیاری از افراد که به دنبال مهاجرت از ایران هستند، باید یک زبان خارجی را به عنوان زبان مرجع انتخاب کنند.
سوارکاری ترکیبی از ورزش، هنر و مهارت است. پایه و اصول سوارکاری در تمام دنیا یکسان است و با چند بار تمرین می‌توانید مهارت‌های ابتدایی سوارشدن به اسب و هدایت آن را یاد بگیرید. اگر عاشق سوارکاری با اسب هستید و دوست دارید این ورزش و تفریح جذاب را تجربه کنید، در ادامه با چطور همراه باشید.
یادگیری زبان انگلیسی با کتاب داستان اصلا کار سختی نیست. فقط کافی است کمی تلاش کنید. در این مقاله، بهترین کتاب‌های انگلیسی برای یادگیری زبان را به شما معرفی کردیم. ادامه راه با خودتان است.
در شهر مشهد، هتل‌های بسیاری وجود دارند که به جهت پذیرایی از زائرین ارجمند، فعالیت خود را آغاز کرده و در لِول‌های مختلف، خدمت رسانی می‌کنند. اگرچه هر یک از این هتل در جایگاه خود دارای محبوبیت هستند، اما نام برخی از آن‌ها را ممکن است بارها به عنوان پیشنهاد برای رزرو و اقامت در این شهر بشونید.