دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

غار نامه‌ها در بالای دره‌ای به نام نهال هور قرار گرفته است، این غار در دشت یهود در نزدیکی دریای مرده قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید 15.24 متر تا ورودی غار از کوه بالا رفت.
شش عکس تاریخی‌ که در اینجا ملاحظه می‌کنید، میدان تجریش را در شش برهۀ تاریخی متفاوت و با شکل و شمایلی متفاوت به تصویر می‌کشند.
الناز ملک عکسی را در کنار جواد عزتی در سریال زخم کاری به اشتراک گذاشت. هردو از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون هستند.

حسینقلی‌خان مخبرالدوله، وزیر پست و تلگراف مظفرالدین‌شاه و از مخالفان مشروطیت، که برای جلوگیری از ارتباط مشروطه‌خواهان با یکدیگر، تمام سیم‌های تلگراف تهران را قطع کرد!

در ازمیر ترکیه گربه ای که صاحبش او را از بچگی بزرگ کرده بود، باعث شده تا او متوجه ابتلایش به سرطان سینه شود و به موقع تحت درمان قرار گیرد.
همه ی ما می دانیم که نباید هر چه که می شنویم را باور کنیم. این امر در مورد تاریخ هم صدق می کند، پژوهش ها و پیشرفت های علمی طی سالیان به ما کمک کرده اند تا برای پرسش هایی که در گذشته داشتیم پاسخی پیدا کنیم، حال، هنوز هم باورهای اشتباهی وجود دارد که بسیار متداول اند.
جاذبه‌های دیدنی تهران قابل شمارش نیست،‌ یکی از جاذبه های طبیعی کلانشهر پایتخت که شاید تا حدودی برای بسیاری از ساکنان آن ناشناخته است، چشمه هایی است که از دل کوه ها سر بر می آورند و با جاری شدن در دل کوه ها و دشت ها مسئولیت سیراب کردن دشت‌های اطراف و زمین های کشاورزی را بر عهده دارند.
فراهم کردن غذای باکیفیت برای سگ و گربه، یکی از مهم‌ترین نکات مراقبتی به شمار می‌رود و باعث می‌شود که حیوانات ارتباط عاطفی عمیق‌تری با صاحبان خود برقرار کنند، اما با وجود برندهای متعدد در بازار، انتخاب بهترین برند تولید کننده غذای گربه و سگ شاید دشوار به نظر برسد، اما در این مقاله پت شاپ آنلاین تام و جری قصد داریم تا با معرفی برترین برندها و بیان ویژگی‌های یک غذای مغذی برای حیوانات خانگی شما را راهنمایی کنیم، پس اگر سلامت پت‌ها برایتان مهم است؛ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
ویلای زیرزمینی روستای امامه می‌تواند الگویی برای ساخت و سازهای ییلاقی باشد؛ این ویلا با وجود زیربنای نسبتا گسترده، به دلیل نوع طراحی‌اش کمترین تاثیر را بر روی چشم‌انداز سرسبز اطرافش گذاشته است. وقتی از محوطۀ بیرونی به این ویلا نگاه می‌کنید تقریبا چیزی جز شیب تپه نمی‌بینید.
طرح اقتصادی مائو و انقلاب فرهنگی او در مجموع باعث مرگ چند ده میلیون انسان شد. به جز این اشتباهات، باید به جنایت های همسرش جیانگ چینگ هم اشاره کرد که انسان های بسیاری را کشته یا شکنجه داد.
بسیاری از ساکنان پایتخت علاقه دارند در خانه‌های خود از حیوانات خانگی همچون سگ و گربه نگهداری کنند و مراقبت از این حیوانات ملوس و دوست داشتنی برای آنها جذاب است. اما یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد در زمان نگهداری از حیوانات خانگی همچون سگ‌ها تامین غذای با کیفیت متناسب با نیاز این حیوانات است. آنها برای داشتن یک زندگی سالم و طبیعی به مواد مغذی زیادی نیاز دارند، غذای سگ در دو نوع خشک و کنسروی در اغلب پت شاپ‌های شهر تهران به فروش می‌رسد. اما بسیاری از افراد سودجو با عرضه محصولات تقلبی سعی دارند، در بازار غذای حیوانات خانگی نفوذ کنند و غذای بی کیفیت و غیر استاندارد را با نام و لوگو برندهای معتبر به مصرف کنندگان عرضه نمایند.