عروس و فرزندان پزشکیان؛ داماد مسعود پزشکیان کیست؟

براساس آخرین اطلاعات موجود، کلیه فرزندان و اعضای خانواده مسعود پزشکیان، در ایران هستند و در خارج از کشور زندگی نمی کنند. با اعلام رئیس جمهور شدن پزشکیان، بیش از پیش خانواده او مورد توجه قرار گرفته اند. داماد پزشکیان کیست؟ شغل داماد مسعود پزشکیان و فرزندان او چیست؟
تصویر عروس و فرزندان پزشکیان؛ داماد مسعود پزشکیان کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان، دخترش زهرا پزشکیان است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است. بدلیل وایرال شدن اسامی فرزندان پزشکیان، اشاراتی به همسر زهرا پزشکیان نیز شده است؛ حسن مجیدی داماد آقای پزشکیان، کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد.

رئیس‌جمهور جدید ایران کیست؟

مسعود پزشکیان سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس)، یازدهم و دوازهم مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را در کارنامه سوابق خود دارد. او همچنین در دولت به عنوان وزیر وزیر بهداشت در دولت هشتم (اصلاحات) و ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد.

پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی پیشتر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم (سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود. در سال ۱۳۹۲ پیش از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده، به نفع هاشمی رفسنجانی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد.

فرزندان و داماد پزشکیان چه شغلی دارند

برای شروع پاسخ به این سؤال که فرزندان مسعود پزشکیان چه شغلی دارند، باید اشاره کرد که هیچ‌یک از آن‌ها در رشته پزشکی، راه پدر و مادر مرحومشان را ادامه نداده‌اند.

زهرا پزشکیان، دختر مسعود پزشکیان، یکی از معروف‌ترین چهره‌های خانواده پزشکیان است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه صنعتی شریف بوده و در حال حاضر در شرکت جم مشغول به کار است.

اطلاعات منتشر شده درباره مهدی پزشکیان، پسر کوچک مسعود پزشکیان، بیشتر در زمینه تحصیلات او است. او در حال گذراندن پایان‌نامه دکتری (PHD) در رشته برق کنترل است و به احتمال زیاد در همین زمینه نیز مشغول به فعالیت خواهد شد.

یوسف پزشکیان، پسر بزرگ مسعود پزشکیان، دارای مدرک دکتری (PHD) در رشته فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است و در حال حاضر به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه سهند فعالیت می‌کند.

داماد مسعود پزشکیان

یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان، دخترش زهرا پزشکیان است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است. بدلیل وایرال شدن اسامی فرزندان پزشکیان، اشاراتی به همسر زهرا پزشکیان نیز شده است؛ حسن مجیدی داماد آقای پزشکیان، کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد.

عروس های پزشکیان

حورا یکی از عروس‌های دکتر مسعود پزشکیان است که در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی است. فاطمه، عروس دیگر خانواده پزشکیان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است و می‌توان گفت که زمینه فعالیت و شغل او در حوزه حقوق است.

منبع: خبرنامه

705938