دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

رنگ بدنه لوازم برقی موجود در آشپزخانه مانند چرخ گوشت، پلوپز، آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن و آسیاب، ساندویچ‌ساز، چای‌ساز و... معمولا پس از چند سال کار کردن زرد و کدر می‌شود. در این صورت اگر شما با هر نوع ماده شوینده آنها را تمیز کنید، باز هم شفاف و سفید مثل روز اول نخواهند شد.
توئیتس در حال حاضر هشت برابر سریع‌تر از دهه ۱۹۹۰ میلادی ناپدید می‌شود و هر سال ۸۰ میلیارد تن یخ را به اقیانوس می‌ریزد و ۴ درصد از افزایش سالانه سطح دریا‌های سیاره را تشکیل می‌دهد.
شایعات مختلفی شکل گرفته که تعدادی از آن‌ها خبر از این می‌دهد که دایی می‌خواست رونالدو را ببیند؛ ولی نتوانست، تعدادی دیگر می‌گویند دایی نمی‌خواست با واسطه رونالدو را ببیند و عده‌ای هم می‌گویند اجازه چنین ملاقاتی به علی دایی داده نشده است.
طبق تعرفه ای که این کمیته برای مهمانان تعیین کرده بود کسانی که می خواستند در میز جلو و نزدیک اردوغان بنشینند می بایست 100 هزار دلار پرداخت کنند.
داستان‌های اتفاقات عجیب و غریب برای قرن‌ها تخیل ما را مجذوب خود کرده است، یکی از این معما‌ها چاه مل است، پدیده‌ای که هم علاقه‌مندان و هم شکاکان را متحیر و مجذوب خود کرده است.