رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شبکه سه که زمانی محبوب‌ترین شبکه تلویزیون بود و به راستی شبکه جوان، حالا تبدیل به جولانگاه جریانی خاص شده است و در حتی در ایام نوروز هم شاهد تزریق تفکر این جریان از طریق این شبکه به مردم هستیم.
مهدی فقیه بازیگری را از دوران جوانی و قبل از انقلاب با عروسک گردانی و بازی در صحنه تئاتر آغاز کرد. همین عشق سبب شد با تلاش خود بورسیه بگیرد و چند سالی راهی فرانسه شود و بعد از بازگشت در آثار متعددی در نقش های مختلف بازی کند.
چه فیلم هایی امشب روی آنتن می رود؟

شگفتانه تلویزیون در آخرین چهارشنبه قرن

«خیزش شاهین»، «زیبای سیاه»، «بی باک» و «ساعتی بر دیوار خانه» آثار جدیدی هستند که در آخرین شب چهارشنبه سال روی آنتن تلویزیون می‌رود.
حسن شکوهی درباره عارضه خونریزی مغزی خود گفت: خدا را شکر می‌کنم الان در سلامت کامل به سر می‌برم. این عارضه چند صباحی بعد از تولید سریال به کجا چنین شتابان به سراغم آمد. نمی‌دانم چطور شد؛ از سردردهای شدید شروع شد تا اینکه حتی چشمانم تار می دید با قدرت حفظ تعادل خود را نداشتم.
«فرمول یک»، «صبح فروردین»، «عطر نرگس، رقص باد» و «نوروزترین نوروز» از جمله برنامه‌هایی هستند که در لحظات تحویل سال از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.

معاونت نسبتاً جدید سیما در نشست خبری برنامه‌های نوروز 1400 از برنامه «نود» با صفات «خوب» و «پربیننده» یاد کرده و بر نظر علی فروغی دربارۀ فردوسی‌پور صحه نگذاشته و در عین حال گفته انتخاب مجری در اختیار مدیر شبکه است. جای دیگر هم از اجتناب‌ناپذیر بودن تغییر برخی مدیران شبکه‌ها گفته. آیا می‌توان این سخنان را به منزلۀ تمایل او به احیای نود و بازگشت عادل دانست یا آغاز یک زورآزمایی است ومعلوم نیست زور او بچربد؟ یادداشت امروز کند‌و‌کاوی در این‌باره است...