رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

ثریا قاسمی، هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون تصویر یکی از سکانس‌های سریال بچه مهندس را به همراه نوشته‌‎ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور در توییتر نوشت: علی‌رغم هماهنگی‌های لازم و موافقت رییس محترم سازمان ⁧صداوسیما⁩ برای پخش زنده‌ی سخنرانی‌های رییس جمهور در نشست‌های ⁧ رمضان⁩، سخنرانی امروز ⁧ روحانی⁩ در نشست با فعالان سیاسی صرفا به دلیل مخالفت رییس ⁧ شبکه خبر⁩ از آنتن زنده‌ی این شبکه حذف شد.
لیلی رشیدی و هومن خیاط در برنامه «روی موج کودکِ» سوینا (سینمای نابینایان) قصه‌های «خونه مادربزرگه» و «پت‌ومت» را تعریف می‌کنند.
مجموعه پویانمایی «سفرهای سعدی» در ۲۶ قسمت و با موضوع حکایات بوستان سعدی در صداوسیمای مرکز فارس تولید شده است.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون. خ» ضمن تأیید ابتلای سعید آقاخانی به کرونا درباره وضعیت دیگر عوامل این سریال توضیحاتی ارائه کرد.
سازندگان سریال «رعد و برق» در اطلاعیه‌ای از شرایط سخت و سنگین ساخت سریال و نیاز به زمان بیشتر برای پخش سریال خبر دادند.
برنامه «قوی شو» روایتی مستند از افرادی موفق به تهیه‌کنندگی میلاد معتمدی‌فر و حانیه‌السادات آجودانی شنبه تا چهارشنبه از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.
چرا رقص رامبد جوان و آتیلا پسیانی مشمئز کننده بود؟

وقتی جای کمدی با لودگی عوض می شود

رامبد جوان و تیمش چند دقیقه کوتاه رقصیدند و ساعت ها چه از سوی مردم معمولی که برنامه به نام‌شان ساخته شده و چه از سوی منتقدین و همکاران سابقش که شاید از دید او مردم غیرمعمولی به حساب بیایند به انتقاد از او پرداختند.
دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه «مناظره‌های انتخاباتی جزو برنامه‌های جدی و قطعی صداوسیما خواهند بود»، در این زمینه اظهار کرد: برنامه‌ انتخاباتی رسانه ملی از هفته آخر اسفند ماه پُرحجم کلید خورده و برنامه‌های متنوعی برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در حال تدارک است.

اگر «هفت خان» مسابقه‌ای کاملا متفاوت با «برنده باش» بود، ساختار جدیدی داشت و مسابقه اطلاعات عمومی نبود، محمدرضا گلزار این شانس را داشت که به واسطه حضورش به عنوان مجری، توجه مخاطب را جلب کند، اما «هفت خان» فارغ از تفاوت‌هایی که در مراحل مسابقه با «برنده باش» دارد، شباهت‌هایی نیز به آن دارد و همین موضوع جذابیت آن را برای تماشاگر کمتر می‌کند.
تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «قرن ۱۴» بیان کرد که تاریخ قابل تحریف نیست و ما در این برنامه قصد داریم روشنگرانه به مباحثی بپردازیم که برای مردم جذاب و تاثیرگذار باشد.