رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فصل جدید سریال گاندو برای پخش در نوروز پیش رو آماده شده است. با پخش این سریال امنیتی، شبکه ۳ سیما برخلاف روال رایج در اعیاد که سریال‌های کمدی و طنز از تلویزیون پخش می‌شود، یک مجموعه داستانی با موضوع جدی و امنیتی را روی آنتن می‌برد.
سرپرست رادیو نمایش پس از آنکه باخبر شد فقط چهار خبرنگار و عکاس در سالن کنفرانس ساختمان شهدای رادیو حاضر شده‌اند، به این سالن نیامد و نشست خبری این شبکه رادیویی به دلیل قهرکردن سرپرست حتی بعد از حضور تعدادی بیشتری از اهالی رسانه، برگزار نشد.
مهران مهام گفت: قرار بود سریال «زیر آسمان شهر ۴» را با کمک رضا عطاران در مقام مشاور کارگردان بسازیم و مهران غفوریان آن را کارگردانی کند اما عملا ساخت این سریال منتفی شد.
«صندلی داغ» برنامه محبوب دهه 80 که با اجرای زنده یاد «منوچهر نوذری» پخش می‌شد، قرار است به شکل رادیویی تولید شود.
بازگشت رامبد جوان به تلویزیون در شرایط فعلی، چالش‌هایی را پیش روی او گذاشته است که این چالش‌ها کارش را نسبت به قبل سخت‌تر خواهد کرد. گذر جوان از این چالش‌ها، تجربه جدیدی را در متفاوت‌ترین سری «خندوانه» برای او رقم خواهد زد.
دورخیز عطاران برای سریال‌سازی در شبکه خانگی، حاشیه‌های برنامه نیمه‌کاره مهران مدیری، افزایش قیمت اشتراک وی‌اودی‌ها و بی‌خبری از سرانجام جشنواره «جام جم» از مهمترین اخبار این هفته بود.

عبدالله احمدیه بازیگر تلویزیون روز گذشته سه‌شنبه پنجم اسفندماه بر اثر ایست قلبی در منزل خود درگذشت.
مجموعه‌ تلویزیونی «نوروز رنگی» به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

بازیگر فیلم سینمایی «مسخره باز» گفت: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است، اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم، اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می کنم.
در مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران سریال «آقازاده» در بخش بهترین سریال یا فیلم ارایه شده در بستر اینترنت معرفی شد.