رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شبکه نسیم با برنامه «کتاب باز» و «بی انتها» در آستانه افطار و سحر این ماه عزیز با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین‌المللی خبر داد.
همزمان با انتخاب حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده سریال شهید سپهبد صیاد شیرازی، گروه نویسندگان جلسات خود را با ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش آغاز کردند.
سریال گاندو که به طور ناگهانی و بدون هیچ توضیح قبلی جایگزین سریال طنزی با نام بوتیمار در جدول پخش برنامه‌های نوروزی شبکه سه شد. در حالی که سریال گاندو با تم جاسوسی و سیاسی، هنوز به طور کامل ساخته نشده بود اما سریال بوتیمار با موضوع مناسبتی و برای نوروز، ساخت آن به اتمام رسیده بود.
تبعات یک رفتار رسانه ای نادرست؛

رقص تلخ حواشی بر پیکر بی جان آزاده نامداری

حتی مرگ تلخ و زودهنگام مادر یک دختر چهار ساله نتوانست، به حواشی یک داستان تکراری ناشی از خطای رسانه ای درباره مجری سابق صداوسیما پایان دهد.
صادق آزمند، آهنگساز سریال «نون خ» می افزاید: اگرچه قدمت و اصالت این آثار به موسیقی کُردی برمی‌گردد، اما چون از یک خواننده مطرح ترکیه‌ای شنیده شد، خیلی‌ها این قطعه را به عنوان یک اثر ترکی می‌شناسند.

پرسش این یادداشت نه از تهیه‌کننده و کارگردان و نویسنده و حامیان سریال نیمه‌کاره "گاندو" که از بازیگر و کارگردان کهنه‌کار- آقای داریوش فرهنگ – است که در آن بازی می‌کند.
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از رییس رسانه ملی خواست تا این نهاد حدود و نحوه انعکاس اخبار ظاهرا عادی فعالیت‌های نامزدهای ریاست جمهوری در ایام نزدیک به انتخابات را مشخص کند تا سبب تبعیض نشود.
شورای نظارت بر صداوسیما خواستار شد؛

توضیح دلایل توقف و پخش مجدد گاندو 2

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: این شورا در نامه‌ای خطاب به رئیس‌سازمان خواستار توضیح درباره دلایل توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.