نگاهی به ویژه‌ برنامه‌های محرمی شبکه نسیم

در آستانه ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام جدول پخش شبکه نسیم و ویژه‌برنامه‌های ماه محرم اعلام شد.

تصویر نگاهی به ویژه‌ برنامه‌های محرمی شبکه نسیم

به گزارش سایت خبری پرسون، در آستانه ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام از دوشنبه ۱۸ مرداد ماه مصادف با شب اول محرم برنامه‌های «نفس»، «با حسین علیه‌السلام حرف بزن»، «نمای رادیو»، «ورزشیا»، «نمای نزدیک»، انیمیشن «جوانمردان»، سریال «میکائیل» و «دنیای مستند» در جدول پخش شبکه نسیم قرار خواهد گرفت.

«نفس» عنوان برنامه جدید شبکه نسیم با رویکردی محتوا محور شامل گفت و گوی پایه با مادران ایرانی است. این برنامه با شعار «یک عاشقانه آرام»، میزبان مادران است. «نفس» با اجرای فلوراسام برای ایام محرم و صفر تدارک دیده شده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ میهمان خانه‌های مخاطبانش خواهد بود.

این برنامه در هر قسمت، الگویی از یک زن و رفتار برجسته او را با مرور مستندگونه روایت می‌کند تا بهتر با سبک زندگی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم.

«با حسین علیه‌السلام حرف بزن» عنوانی است که در این چند سال جایگاه ویژه‌ای در بین ارادتمندان به ساحت حضرت اباعبدالحسین علیه‌السلام یافته است و امسال با فضاسازی و دکوری متفاوت از دوشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه با فضایی خاص، امکانی برای بروز احساسات درونی به امام حسین علیه‌السلام را فراهم می‌کند و در سری جدید این برنامه مردم با طیف‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این برنامه حضور دارند تا باورپذیری «ان‌ الحسین مصباح الهدى و سفینه النجاه» را به تصویر بکشند.

«نمای رادیو» با چند داستان جذاب و متناسب با ایام عزدارای به آنتن نسیم می‌آید این برنامه با همکاری رادیو نمایش تهیه و تولید شده است. این برنامه زندگی مردم روستای مش رحمان را روایت می‌کند.

این برنامه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم خواهد آمد و بازیگرانی چون ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پور ایمان و… در آن نقش آفرینی خواهند کرد.

انیمیشن «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران و تهاجم مغول و فضای آن دوره است. در جریان این نبردها و جنگ‌ها، با وجود ضعف‌های حاکم، سرداران ایرانی مقاومت کردند و هر بار برشی از منش آن‌ها به نمایش در می‌آید و در قالب پویانمایی روایت می‌شود. ایجاد حس میهن‌دوستی در نوجوانان با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه «جوانمردان» است. این اثر هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

«نمای نزدیک» با پشت صحنه‌های سینمای ایران در این ایام از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه با بازتاب تلاش‌های سینماگران کشور با مروری در روند تولیدات و خلق آثار این حوزه به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت ۱۹ بیننده این برنامه باشند و پشت صحنه فیلم‌های «جاده ابریشم»، «آبادان۱۱۶۰»، «تابستان داغ»، «بمب یک عاشقانه»، «ماهورا»، «در وجه حامل»، «تختی»، «قصرشیرین»، «مرداد» و… را تماشا کنند.

«میکائیل» سریالی پلیسی به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله که از دوشنبه شب ۱۸مرداد ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این مجموعه با بازی کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، علیرضا خمسه، کامران تفتی، علی دهکردی و زنده یاد پرویز پور حسینی است که جریان توطئه‌ای را در شهری کوچک در جنوب کشور روایت می‌کند. این شهر پاتوق آقاخان قاچاقچی مواد مخدر است که میکائیل پلیس آن شهر در تلاش متلاشی کردن این باند و تخلفات آن‌هاست. در این مسیر رسول رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل (با بازی کامبیز دیرباز) برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم دل به دریا می‌زند.

«ورزشیا» با مرور اتفاقات و جذابیت‌های المپیک ۲۰۲۰ به جدول پخش بازخواهد گشت. این برنامه با تمرکز بر آنچه در این رویداد بین‌المللی با حضور ورزشکاران سراسر جهان روی می‌دهد را با نگاه متفاوت روایت می‌کند. این برنامه هرشب ساعت۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به هیجان و جذابیت‌های ورزشی و تفریحی می‌توانند بیننده «دنیای مستند» باشند. این برنامه با پخش مسابقات برجسته رشته‌های اتومبیل‌رانی، موتورسواری، دوچرخه‌سواری، هاکی و… در قالب مستندهای تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

330223