ویژه‌ برنامه محرمی شبکه دو مشخص شد

«ماه در می‌زند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه دو سیما است که هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

تصویر ویژه‌ برنامه محرمی شبکه دو مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، «ماه در می‌زند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سید جواد محسنی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

این برنامه راوی داستان‌هایی از زندگی، عقاید و باور افرادی است که با محرم گره خورده است.

«ماه در می‌زند» در طراحی خود از هیچ عنصر اضافه‌ای برای ارتباط با مخاطب بهره نبرده است و تلاش می‌شود تا تنها داستان‌ها و حکایت‌ها در تعامل با بیننده تاثیرگذار باشند. یک بلک باکس (اتاق تاریک)، تعداد محدودی نور و یک صندلی همه فضای محیطی این برنامه را تشکیل می‌دهد تا مخاطب احساس کند در خلوتش نشسته باشد و با این داستان‌ها همراه می‌شود.

حکایت‌هایی که در این برنامه مطرح می‌شوند از سراسر ایران جمع‌آوری شده‌اند و قرار است قصه‌ها توسط راوی هر قصه از هر گوشه ایران شنیده شوند.

مریم نوابی‌نژاد کارگردان «ماه در می‌زند» درباره شرایط تولید این برنامه اظهار کرد: باتوجه به شرایط کرونا برای گرد آوردن این افراد در برنامه مسیر بسیار دشواری طی شد. کمااینکه چون برنامه در فرمی نو و بدون مجری طراحی شده و قرار است به صورت خالص، تنها روایات و داستان‌های زندگی با مخاطب در میان گذاشته شود، ایجاد حس نزدیکیِ مهمان با دوربین و فضا نیروی ویژه‌‌‌ای می‌طلبید.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط این‌ روزهای جامعه شاید بیننده دوست داشته باشد بدون هر حشو و اضافه‌ای کنار کسی بنشیند و به حرف‌ها و داستان‌هایش گوش کند و دنبال شباهت‌ها بگردد. در این برنامه سعی شده است بدون هیچ شعار و حرف اضافه‌‌ای، آدم‌ها با تمام حقیقت‌شان روبه‌روی دوربین بنشینند.

«ماه در می‌زند» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی است که در ایام محرم و صفر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود

330207

مطالب مرتبط