قزوین

باحضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پروژه استانداردسازی، بازسازی و تکمیل بیمارستان روان استان قزوین آغاز شد

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: یکی از ماموریت های بسیج سازندگی که با مشارکت علوم پزشکی اجرا می شود، پروژه استانداردسازی، بازسازی و تکمیل بیمارستان روان استان قزوین است که از امروز آغاز می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:

هفته‌ی احسان و نیکوکاری امسال با شعار عید همدلی

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ضمن اعلام شعار هفته احسان و نیکوکاری امسال، طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان برای این هفته را توضیح داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و مامور ماده 30 شهرستان قزوین و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون 790 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه گردید.
اجرای برنامه‌های ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور از اقدامات شاخص معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در حوزه مدیریت و پیگیری تثبیت مالکیت و صدور اسناد و حفاظت از اراضی کشاورزی استان قزوین تقدیر کرد.
مهندس سلمانی شهردار و مدیر منطقه ۵ ستاد انتخابات قزوین:

تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی طرف باشند

چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منطقه 5 ستاد انتخابات شهرستان قزوین در اقبالیه برگزار شد.
استاندار قزوین در همایش نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین گفت: دولت شرعا و قانونا حق هیچ گونه جانب داری و موضع گیری در خصوص کاندیداها را ندارد و هر کس به عنوان منتخب مردم انتخاب شود در کنار آنها منافع مردم و مصالح استان را پیگیری خواهیم کرد.
در نشست خبری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اصحاب رسانه مطرح شد:

در قزوین 3619 حلقه چاه غیرمجاز، پر و مسلوب المنفعه گردیده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: در راستای سازگاری با کم آبی و اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی در استان از سال 93 تاکنون 3619 حلقه چاه غیرمجاز با حجم صرفه جویی 335 میلیون مترمکعب آب، پر و مسلوب المنفعه گردیده است.