قزوین

مسئول کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین:

مراسم اربعین حسینی به بزرگترین تجمع انسانی در جهان تبدیل شده است

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: مراسم اربعین حسینی به بزرگترین تجمع انسانی در جهان تبدیل شده است. گام برداشتن در مسیر سالار شهیدان یک لطف الهی و کاری ماندنی است و ثواب آن را خواهیم دید.
معاون صنایع‎دستی و هنرهای‌سنتی قزوین خبر داد؛

مهر اصالت ملی بر ۳۱ اثر صنایع‌دستی استان قزوین

معاون صنایع‌‎دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین گفت: در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی کشور، استان قزوین موفق به کسب ۳۱ نشان ملی صنایع‌دستی شد.
استاندار قزوین گفت: رویکرد انقلاب کادرسازی است نه باندبازی و ما در همه عرصه‌ها در مقابل کسانی که به فکر ایجاد باند و گروه برای پیگیری منافع شخصی و جریانی خود بودند ایستاده‌ایم و مطالبات زیاده‌خواهانه آن‌ها را بی‌نتیجه گذاشته‌ایم و بعد از این هم خواهیم ایستاد.
به علت انجام عملیات وصل خط جدید به خط گازدار "جریان گاز" برخی از مناطق شهر قزوین ( شرح در متن خبر) از ساعت ۰۹:۳۰ الی ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ قطع خواهد شد.
به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار؛

کمیسیون نحوه پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان قزوین برگزار شد

کمیسیون نحوه پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان قزوین به ریاست رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور اعضاء این کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در سال جاری صورت گرفت؛

۳۴ تن سماق دیم خشک در قزوین تولید شد

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در امسال ۳۴ تن سماق دیم خشک در 170 هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی این استان تولید شده‌ است.
منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در بازدید از پروژه های عمرانی استان با اشاره به اتمام بیش از ۱۰۰ پروژه و پیشرفت فوق‌العاده بیمارستان۷۰۰ تختخوابی قزوین عنوان کرد: استاندار قزوین در پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور و پیگیری سیاست‌های دولت در استان قزوین به خوبی عمل کرده است و اتفاقات خیلی خوبی در حوزه اقتصادی و عمرانی رخ داده است.
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی مردم ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حرکت بسیار ارزشمندی عنوان کرد و گفت: طوفان الاقصی نقطه عطفی برای صهیونیست ها از نظر ذلت، ضعف، ترس و ضربه جبران ناپذیر بود.
۱۱۰ کیلومتر شکافت کوه و سنگ و دشت روستاها، روایت تلاش شرکت گاز استان قزوین

گزارش اختصاصی پرسون از گاز رسانی به صعب العبورترین روستاهای کشور

در گزارش پیشِ رو برای شما از چشم‌اندازها برای تبدیل استان قزوین به استان سبز و خدمات گازرسانی به روستاهای صعب العبور محور چغور طارم و دورترین نقاط استان قزوین با کار بی‌وقفه و مضاعف خادمان مردم میهن در شرکت گاز خواهیم گفت. با ما همراه باشید.
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین خبر داد:

شهرستان آوج میزبان پویش لبخند احسان با خدمات رایگان دندان پزشکان جهادگر

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای بخش دوم از مرحله‌ی سوم پویش لبخند احسان در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با یاری دندانپزشکان جهادگر خبر داد.
کارشناس هواشناسی استان:

وزش بادهای نسبتا شدید در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز وزش بادهای نسبتا شدید غربی را پیش رو خواهیم داشت و در برخی مناطق احتمال گرد‌وخاک محلی وجود دارد.