قزوین

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان آوج اظهار داشت: نگاه دولت به مناطق مختلف نگاهی عادلانه و توجه به تمامی ظرفیت هاست و حرکت کشور در مسیرهای مورد انتظار مردم قرار دارد.
محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین طی سخنانی در جمع مردم با ذکر گوشه‌هایی از فعالیتهای دولت سیزدهم در ۲سال پیش عنوان کرد: این دولت با اتکا به حمایت مردم و اندیشه مدبرانه و بهره بردن از توانایی‌های انسانی و مادی کشور، سعی دارد شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: امسال ۱۵۰ دوره آموزش مدیریتی، کارآفرینی، تخصصی و مهارتی با حضور ۲ هزارو ۶۵۰ فعال عرصه اقتصادی و صنعتی شامل مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در استان در سال جاری خبر داد و گفت: از مهم‌ترین مأموریت‌هایی که در دستور کار پلیس قرار دارد مبارزه با مواد مخدر است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از ۲۴۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان کمک به نیازمندان قزوین در 9 ماه امسال خبرداد.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت جمعه ۱۵ تا پایان روز شنبه ۱۶ دی ماه، با گذر سامانه بارشی از استان، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: کار فرماها در پرداخت سهم بیمه کارگران تخلف می کنند که در نهایت کارگران مجبور می‌شوند برای بازنشستگی مابه التفاوت را خودشان پرداخت کنند.
مراسم داوری دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج با حضور علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سید جواد خسروی مسئول بسیج هنرمندان، سیدمیثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان و جمعی از کارشناسان این حوزه در عمارت تاریخی داعی برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: زن سارقی که به روش بدل‌اندازی از ۱۰طلافروشی در آبیک سرقت کرده بود، دستگیر شد.