رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم‌ عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد:

جزئیات نامه رهبر معظم انقلاب به روحانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.
محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا و از سفیران دولت احمدی نژاد به موضوع رئیس جمهور نظامی پرداخته و این ویژگی را مثبت می‌داند و با اینحال تاکید می‌کند که شرطی کافی برای ریاست جمهوری نیست.
پیام رهبر انقلاب به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان:

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ خداداد ملت ایران است

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
جلسه سران سه قوه با مقام معظم رهبری یک پیام بسیار مهم داشت و آن عزم حاکمیت برای کمک به اصلاح امور و بهینه‌سازی نظام معیشتی مردم است که این روزها با مشکل و چالش جدی مواجه شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها ممکن است در ابتدای کار، مشکلاتی داشته باشد اما خوش‌عاقبت است.اگر با تلاش و با سینه سپر کردن در مقابل مشکلات بتوانیم بر تحریم‌ها غلبه کنیم و طرف مقابل بی‌اثر شدن تحریم‌ها را ببیند، به‌تدریج دست از تحریم برخواهد داشت.