رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

پیام رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم:

مسلمانان هوشیار باشند

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در پیامی، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم را محکوم کردند.
آیین افتتاحیه نظام جمع‌سپاری و نخستین فراخوان جمع‌سپاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با محوریت «تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور» با حضور برخی از اعضا و کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله حسین مظفر ریس مرکز تحقیقات و بررسی های راهبردی، یاسر جبراییلی، روستا آزاد و اهالی رسانه برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مدیران و روسای ‌آموزش و پرورش بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام ، هم به ملت‌های عرب و کشورهای منطقه و هم به فلسطین خیانت کرد، البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند.
پیام فرمانده معظم کل قوا به مناسبت روز پدافند هوایی؛

امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند هوایی است

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در تماس تلفنی با امیر صباحی‌فرد، سلام و قدردانی رهبر انقلاب را به خانواده‌های پدافند هوایی کشور ابلاغ کرد.
رهبر انقلاب در نشست تصویری با هیات وزیران بمناسبت هفته دولت:

بسیاری از موانع تولید، در داخل کشور است/ اقتصاد به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد

رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت در نشست تصویری با هیات وزیران، با بیان اینکه اقتصاد کشور به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد زیرا این یک خطای راهبردی است، گفتند: نباید برنامه‌ریزی اقتصادی برای کشور، معطل لغو تحریم‌ها یا نتیجه انتخابات فلان کشور شود.
روحانی در جلسه ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی:

آسیب 3 درصدی اقتصاد ایران/ هزینه برق برای ۳ میلیون نفر رایگان می‌شود

رئیس‌جمهور در جلسه امروز دولت با اعلام اینکه اقتصاد ایران با وجود کرونا 3 درصد آسیب دیده است گفت: امروز تصمیم گرفتیم برای حدود ۳ میلیون نفر جمعیت کشور که مصرف برق آنها پایین‌تر از میانگین مصرف خانوار است، هزینه برق رایگان شود.