رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

پیام مقام معظم رهبری در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ «نداجا»:

توانمندی‌های خود را حفظ کنید و ارتقاء دهید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.
پرسون گزارش می دهد؛

عملیات احیای اعتماد از دست رفته

در جریان نخستین دیدار رئیس جمهور و هیات وزرای سیزدهم با رهبر معظم انقلاب نقشه راه دولت رئیسی در بازگشت اعتماد مردم به دولت و ترمیم آن از سوی رهبری ترسیم شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس‌جمهور و وزرای دولت سیزدهم؛

نگذارید وقت مردم و اسلام، تضییع شود

رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور وکابینه اش گفت: این چهار سال زود تمام می‌شود ، نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و اسلام هست، تضییع بشود از این رو از همه‌ امکانات، زمانی و وقتی استفاده کنید.
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت سیزدهم اعلام کرد: تحرکات مختلفی برای عملیات کمتر کردن مشارکت در انتخابات صورت گرفت که برخی دانسته و برخی از روی غفلت در آن دست داشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی طی حکمی، با تنفیذ رأی ملت ایران در انتخابات، جناب حجّت‌‌الاسلام آقای سیّدابراهیم رئیسی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران ۱۲ مردادماه با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت ریاست جمهوری منصوب خواهد شد.