رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رفتار کشورهای غربی در مواجهه با اعتراضات اخیر و علت آن اینطور بیان کرد: اروپایی‌ها به یکباره خیلی عیان به میدان آمدند اما قبلا قدری لاپوشانی داشتند و ظاهر را حفظ می‌کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی مهندسی صحیح فرهنگی را کاری بنیانی برای اصلاح ساختار فرهنگی خواندند و گفتند: هوشیاری دائم، شناخت دقیق ضعفهای فرهنگی و تلاش برای دستیابی به راه‌حل‌های عالمانه برای رفع نقاط ضعف و ترویج گزاره‌های صحیح فرهنگی، از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.

پاسخ رهبر به نامه دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری؛

خود را برای هرچه بهتر ساختن ایران آماده کنید

پیرو ارسال نامه‌ای از دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری به رهبر معظم انقلاب، ایشان به این نامه پاسخ داده‌اند.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج صرفاً یک سازمان نظامی نیست و جایگاهش رفیع‌تر است و بسیج، فرهنگ خدمت بی‌تظاهر به مردم است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم اصفهان فرمودند: اصفهان شهر علم، هنر، جهاد، ایمان و محبت به اهل‌بیت است. بعضی هم اصفهانی نیستند، لکن در اصفهان رشد کردند، در اصفهان بروز کردند، اصفهان اینها را رو آورد.
رهبری انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه بیش از 30 سال از پایان دفاع مقدس گذشته است، تأکید کردند: در واقع جمع‌بندی حوادث را از راه دور می‌شود انجام داد. وقتی در وسط یک حادثه هستیم درست نمی‌شود ابعاد آن را شناخت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.