رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و هیئت همراه، مقاومت و ایستادگی ملت و نظام سوریه و پیروزی در یک جنگ بین‌المللی را زمینه‌ساز افزایش اعتبار و سرافرازی سوریه دانستند و تأکید کردند: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور ارتقاء یابد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: حضور مردم در روز قدس واقعاً حماسه بود و این حرکت مردمی یک کار بزرگ و با برکتی است و حضور مردم یک حرکت سیاسی و دفاع از قدس است.

عصر امروز و در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رهبر انقلاب درباره فضایل امام علی(ع) فرمودند: یکی از بخش‌های زیبای شخصیت امیرالمومنین(ع)، عدل است. آن‌قدر ماجرای عدالت در زندگی و بیان او برجسته است که می‌شود گفت کلِ‌ حکومت امیرالمؤمنین(ع) را تحت تأثیر خود قرار داده است.
متن کامل بیانات رهبر انقلاب:

معطل مذاکرات نشوید

متن کامل فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام منتشر شد.
رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران نظام تاکید کردند: نقد کارهای مسئولان هم اشکالی ندارد اما نقد با نگاه خوش‌بینانه و خالی از سوءظن باشد. نباید نسبت به کسی که در وسط میدان و خط مقدم حضور دارد سوءظن داشت.