رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

فرمانده معظم کل قوا بیان کردند: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آنچه که امروز ما را تهدید می‌کند، فضای مجازی است. فضای مجازی بسیار خطرناک است، البته پادزهر آن را هم داریم. پادزهر آن چیست؟ نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا.
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح مورد عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت حکیمانه رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.
رهبر انقلاب پس از پایان گزارش مدعوین دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها خطاب به مسئولان تاکید کردند: این گلایه‌ها و توقعاتی که مطرح شد، همه‌اش درست است؛ برای حل آن کارگروه با مباشرت خود این افراد تشکیل دهید.