رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب فرمودند: «در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی».
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: قرآن مجید در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی و حتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و بکارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم است.
مقام معظم رهبری فرمودند:آمریکایی ها گفتند فشار اقتصادی که بر روی ایران گذاشتیم در تمام تاریخ بی سابقه است و با همه دروغ گویی شان این را راست گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی:

سال ۱۴۰۲؛ سال «مهار تورم و رشد تولید»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
آمریکا ذره ذره آب می‌شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید

جمله منتخب سال ۱۴۰۱ رهبر انقلاب از نظر کاربران انتخاب شد

کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، درباره افول آمریکا و تغییر نظم کنونی جهان را به عنوان مهمترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
رفع موانع از رشد اقتصادی کشور، رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات راهبری، اشتغال جوانان و توسعه شرکت های دانش بنیان را می توان سرفصل سخنان اقتصادی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ برشمرد که در مناسبت های مختلف به بیان آن پرداخته‌اند.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان:

چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم

همزمان با رونمایی از نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی در کاراکاس، پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به ملت‌های اسپانیولی زبان منتشر شد.
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.