رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

تشخیص شیوه و نحوه مدیریت بحران توسط مقام معظم رهبری، می‌تواند الگویی موفق فراروی مسئولان قرار دهد. «کارآمدی»، «عقلانیت»، «عدالت‌خواهی»، «دشمن شناسی و استکبارستیزی» و «ارزشگرایی» ارکان مهم و برجسته اندیشه امام خامنه‌ای را تشکیل می‌دهد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما مشکل اقتصادی داریم شکّی نیست، مشکل معیشتی مردم را داریم آیا مشکل اقتصادی با آتش زدن سطل آشغال و با آمدن و اغتشاش کردن در خیابان حل میشود؟ اینها نمیخواستند نقاط ضعف را از بین ببرند اینها میخواستند نقاط قوّت را از ببرند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ انجام شد

دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی

هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخیرا نشریه شارلی ابدو که پیش از این از طریق انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) باعث بدنامی خود و فرانسه نزد مسلمانان شده بود، دست به انتشار کاریکاتورهایی از رهبر ایران زده است.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار خانواده آیت‌الله مصباح یزدی:

ابتکار و کارهایی که مرحوم آقای مصباح کرده‌اند باید ادامه پیدا کند

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان ‌الله ‌علیه) که ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری دومین همایش بزرگداشت علامه مصباح یزدی در تهران منتشر شد.
وزیر ارتباطات گفت: مقام معظم رهبری نیز پیش از این فتوا داده‌اند و داده‌های مردم را جزو حریم خصوصی دانستند و تاکید کردند که باید حفظ شود. در همین راستا در لایحه‌ای که در حال آماده‌شدن است، تدابیری برای حفاظت از داده‌های مردم در پلتفرم‌های داخلی پیش‌بینی شده است.
حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. در این مراسم جمعی از خانواده و بستگان مرحوم شیبانی نیز حضور داشتند.