رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به گزارش ادعایی روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای واکنش نشان داد.

چندی است که ضدانقلاب داخلی و خارجی و همچنین بعضی از رسانه‌های به‌ظاهر معتبر خارجی و بین‌المللی که نویسنده‌های ایرانی در آن‌ها فعالیت می‌کنند، دروغ‌ها و شایعاتی را درباره رهبر انقلاب مطرح می‌کنند .

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.
رهبر انقلاب با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.
شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.