رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه باید در زمینه مفاهیم اصلی و بنیادین حج فرهنگ‌سازی انجام شود، فرمودند: اجتماع حج باید پیغامی برای مسائل روز دنیای اسلام داشته باشد.
دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار‌ آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رهبر انقلاب، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، در جلسه آسیب ‌های اجتماعی، مسئولان را به اهتمام ویژه نسبت به مشکلات مردم توجه دادند و فرمودند: «اهمیت کار را، بزرگی مسئولیت را، خطرات ناشی از آن را آدم توجه بکند، آن وقت می‌‌‌فهمد که چقدر باید در این زمینه تلاش کرد و شب و روز نشناخت.
مردم بار دیگر اتحادشان را در نماز باشکوه عید فطر به نمایش گذاشتند؛

پیام ‌مردم به صف‌اولی‌ها

ملت مؤمن و موحد ایران، روز شنبه نماز پرشکوه عید فطر را به پاس یک‌ماه طاعت و عبادت، در سراسر کشور اقامه کرد و سجده شکر و سپاس به جای آورد. در کانون معنوی این اجتماع عظیم ملی، انبوه بی‌شمار مردم تهران، نماز عید را به امامت حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام‌خمینی(ره) اقامه کردند.
رسانه شهرداری تهران درباره دیدار اخیر رهبری انقلاب با دانشجویان نوشته است: یکی از دانشجویان خواهان محاکمه بانیان وضع موجود می‌شود و دیگری از عملکرد سران 3قوه و ناهماهنگی میان آنان انتقاد می‌کند. رهبرمعظم انقلاب نیز به این نقدها واکنش نشان دادند و بخشی از زمان سخنرانی خود را به آن اختصاص می‌دهند.
معاون قضایی قوه قضاییه در اعلام جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر خبر داد که ۱۲۰ نفر از افرادی که در این دوره مشمول عفو شده‌اند مجازات قطعی آن‌ها اعدام بود که با تخفیف و تبدیل مجازات آنان به حبس تغییر کرده است.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‌شکن روز قدس دعوت کرد.