اخبار منتخب استان‌ها

در شورای ادارای کرمانشاه که با حضور رییس قوه قضایه تشکیل شد تاکید شد؛

افزایش صادرات در کرمانشاه نیازمند توسه زیر ساخت ها است

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از استان کرمانشاه انجام می شود و با وجود شیوع کرونا روزانه حدود ۲ هزار کامیون از مرز پرویزخان کرمانشاه رفت و آمد می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد؛ نیازمند حاکمیت دید کلان

رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد طی یکسال گذشته در جلسات متعدد و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری در شورای شهرستان پیگیری شده و شوراهای روستایی هم درخواست الحاق و بهره گیری کامل از خدمات شهری یزد را دارند.
رییس سازمان آتش نشانی سنندج در گفت وگو پرسون:

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم خانگی در بازار این شهر خبر داد.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان مطرح کرد:

۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: بیش از ۵۷ هزار خانوار از خدمات این سازمان بهره می برند.
یکصد و هجدهمین جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها شورای اسلامی شهر یزد با حضور اعضای کمیسیون، شهردار یزد و مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاونت معماری شهرسازی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، رییس سازمان فاوا، مدیر ساخت و ساز شهری و کارشناسان مرتبط در شهرداری یزد موضوع مکانیزه کردن صدور پروانه ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت.
واکنش نظام مهندسی ساختمان یزد به اظهارات معاون عمرانی استاندار؛

پیشنهاد تعرفه سال جاری منطبق بر جدول هزینه ساخت وزارت راه و شهرسازی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: تعرفه های خدمات نظام مهندسی دقیقا منطبق بر جدول هزینه های ساخت وزارت راه و شهرسازی است.
سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: با همکاری شرکت های دانش بنیان بومی توانستیم درصدی از کمبود تهیه و تولید کارت هوشمند ملی را جبران کنیم و اتفاقی بزرگ در دوران تحریم با علم شرکت های دانش بنیان  رقم بزنیم.

ازدیاد تخلف سازی نتیجه افزایش تعرفه های نظام مهندسی؛

واکنش معاون عمرانی استاندار یزد به افزایش 70 درصدی تعرفه نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، گفت: تعرفه های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست.
معلمان خرید خدمات آموزشی که در چند روز گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای چندین ماهه و وجود تبعیض معترض بوده و کلاس های درس را تعطیل کرده بودند در بیانیه ای از بازگشت خود  به کلاس های درس خبر دادند.
به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛

انتشار فراخوان هنرواره ملی «روایت جهاد» در یزد/ 10 بهمن آخرین مهلت ثبت نام

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشرشد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

نباید به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نسبت به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم. از همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حمایت کرده و می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی سلسله:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی سلسله گفت: امنیت برای ما خط قرمز است. هیچگاه اجازه شکسته شدن این خط را نمی دهیم. خدا را شاکریم که در ماموریت ضربتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان توانستیم سارقان حرفه ای که یک سالی تحت تعقیب بودند را دستگیر نماییم.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تا پایان هفته جاری هیچ گونه بارشی در سطح استان کردستان نخواهیم داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان از فرایند زیر کشت ۸۰ هکتاری گیاه روغنی کاملینیا در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که این سطح تا ۱۱۰ هکتار افزایش یابد.