سارقین تاسیسات آبرسانی مزارع مشهد بازداشت شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد پرونده 82 فقره سرقت شبانه به تأسیسات آبرسانی مزارع شرق مشهد بسته شد.
تصویر سارقین تاسیسات آبرسانی مزارع مشهد بازداشت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی سریالی شدن سرقت های شبانه لوله و پمپ آب سیستم آبیاری قطره ای مزارع و کابل های برق چاه های کشاورزی محدوده روستاهای هلالی، بزرش آباد، شرشر و خیرآباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتی ۴ متهم ۳۰ تا ۴۰ ساله را در این زمینه شناسایی و در عملیات هایی مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و چند دستگاه پلمپ آب و مقادیری کابل برق مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس به ۸۲ فقره سرقت تأسیسات آبیاری و برق رسانی روستاهای محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به ۲ ضایعاتی در محدوده منطقه پنجتن اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به دستگیری افراد مالخر و کشف قسمتی از اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: فارس

597633