زور باران هم به آلودگی هوای اصفهان نرسید

زور باران هم به آلودگی هوا نرسید؛ کیفیت هوا در زرین شهر ناسالم برای عموم و در چهار ایستگاه اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس است.
تصویر زور باران هم به آلودگی هوای اصفهان  نرسید

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال امروز با میانگین ۸۸ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد و در ایستگاه‌های خرازی با ۱۰۵، دانشگاه صنعتی ۱۴۶ و سپاهان شهر ۱۰۳ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و به رنگ نارنجی است.

این درحالیست که هوای زرین شهر هم با ۱۷۶ AQI ناسالم برای همه ثبت شده است.

همچنین بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه‌های ۲۵ آبان با ۵۹، میرزا طاهر ۶۳، فرشادی ۶۶، پروین ۷۷، رهنان ۸۷، احمدآباد ۹۸، انقلاب ۶۷، پارک زمزم ۹۵، زینبیه ۹۵، فیض ۹۴، کاوه ۷۹، کردآباد ۹۰ و ولدان ۸۱ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا همچنین در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۲۴، میدان انقلاب با ۱۲۶، بزرگراه خرازی با ۱۲۱ و کردآباد با ۱۱۳ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز همچنین شاخص کیفی هوا در شهرهای خمینی شهر با ۹۲، مبارکه ۸۸ و شاهین شهر با ۸۱ AQI در وضعیت وضعیت قابل قبول و به رنگ زرد ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع: هواشناسی

597802

مطالب مرتبط