وزیر دادگستری در شیراز خبر داد:

راز موفقیت پروژه‌های عمرانی همدلی بین شورا و شهرداری است

وزیر دادگستری گفت: تحقق پروژه‌های عمرانی و زیر ساخت‌های شهری، نشان از همکاری و همدلی بین شورای اسلامی و شهرداری شیراز است.
تصویر راز موفقیت پروژه‌های عمرانی همدلی بین شورا و شهرداری است

به گزارش سایت خبری پرسون،از فارس ؛ وزیر دادگستری گفت: ایجاد روحیه همکاری، همدلی در میان استاندار، رئیس دادگستری استان فارس ، قرار گاه خاتم الانبیاء در ساخت و احداث پروژه‌های عمرانی در استان فارس ستودنی است.

امیر حسین رحیمی وزیر دادگستری جمعه شب در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری شیراز اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان فارس در دهه مبارک فجر نشان از همکاری و همدلی میان شورای اسلامی و شهرداری شیراز‌ است و این مسیر باید همچنان ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه مردم در راستای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لیاقت بیش از این را دارند و دستگاهه‌های اجرایی باید در رسیدن به این مطالبات به حق مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.

استاندار فارس هم در ادامه این آئین اظهارداشت: با بر طرف شدن اختلاف میان شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز شاهد رشد و شکوفایی در تمامی جبهه‌های سازندگی و امید بخشی هستیم.

مهدی ایمانیه افزود: با همکاری شورای اسلامی و شهرداری ۶۰۰ مشکل خرد که ۳۰۰ فقره آن مربوط به شهرداری بود با تلاش بی وقفه بر طرف شده است.

وی بیان داشت: احداث راه آهن، بزرگراه، آزاد راه، کارخانه و زیرساخت‌های عمرانی به دست مهندسان و متخصصان جوان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان از تلاش و کوشش در انقلابمان است.

شهردار شیراز در ادامه این آئین نیز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۳۴ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان شامل محور جنوبی بزرگراه آیت الله محی الدین حائری شیرازی به طول ۸ کیلومتر ، ۴ تونل و سردار شهید سلیمانی در ۲ فاز و در ۳۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت در هر باند ۳ خط با ۷ میلیون متر مکعب خاکی و نیز حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب عملیات روسازی و دیگر پروژه ها افتتاح شده است.

محمد حسن اسدی بیان داشت: ساخت سالن ورزشی بعثت در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع و مساحت مساحت سالن ۳۸۰ متر مربع از پروژه‌های که در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده است.

عضو شورای اسلامی شیراز در ادامه این آئین تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها تمامی پروژه‌های فرهنگی، علمی، مذهبی، تاریخی، پزشکی مهندسی، تجاری و گردشگری احداث شده از نظر کمی و کیفی در دهه میارک فکر به بهره برداری رسیده است.

رضا محمدیان بیان داشت: در سال آینده تمامی پروژه هایی که نیمه تمام مانده است به بهره برداری کامل می رسد.

معاون قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء استان فارس در این آئین نیز ابزار داشت: بیش از ۱۰ قطعه راه آهن شیراز بوشهر با اعتباری افزون بر ۶ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی قرار گاه خاتم الانبیاء در حال اجرا است.

اسدالله حاجی زمانی بیان داشت: حضور ۵۴ هزار نفر در قرار گاه خاتم الانبیاء در ۴۰۰ پروژه در ۳۱ استان کشور با ۱۳ هزار دستگاه ماشین آلات از جمله خدمات خاتم الانبیاء است.

این مسئول ابراز داشت: احداث ۹ پروژه شهرداری شیراز ، زیر گذر فاز ۲مترو تا کلبه سعدی و دیگر زیر ساخت‌های عمرانی از جمله فعالیت‌های این نهاد مردمی در استان فارس است.

598878