ساختمان قدیم شهرداری شیراز تبدیل به موزه تخصصی می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در راستای غنای فرهنگی، هنری و تاریخی، ساختمان قدیم شهرداری شیراز تبدیل به موزه تخصصی می شود.
تصویر ساختمان قدیم شهرداری شیراز تبدیل به موزه تخصصی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ محمد علی‌ چوبینی ظهر امروز در ادامه سلسله نشست‌های روایت‌ امید با موضوع تشریح پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه فرهنگی، ورزشی به مبلغ ۳ هزارو ۱۳۰ میلیارد ریال شامل احداث و کلنگ زنی ۱۱سالن 2 طبقه ورزشی مجزا ویژه آقایان و بانوان که از این تعداد ۶ سالن ورزشی در دهه فجر با اعتباری افزون بر ۲ هزارو ۴۶۰ میلیارد ریال و زیر بنای ۱۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع که با احتساب این میزان ۹ هزارو ۵۰۰ متر به سرانه ورزشی شهر شیراز افزده می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح توسعه فرهنگ سرا به ارزش ۲۱۱ میلیارد ریال و زیر بنای هزارو ۳۷۸ متر، پارک اوتیسم به متراژ ۸ هزار مترمربع و اررزش ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی می شود در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری برسد.

این مسئول بیان داشت: فاز نخست سیستم صوتی به طول ۶ کیلومتر از میدان امام حسین، شهدا، ۱۵ خرداد تا ابتدای خیابان ۹ دی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال، نصب ۳ هزار متر بنر، ۲۰۰ کتیبه افقی شعار انقلاب اسلامی، ۲ هزار پرچم عمودی، ۵ هزار پرچم در سطح شهر و نیز توزیع ۵۰ هزار پرچم کوچک در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در دهه مبارک فجر در شیراز است.

چوبینی بیان داشت: باغ کودکانه، نور افشانی، آتش‌بازی در ارگ‌کریم‌خانی، جشنواره سرود، جشن در ۴۰ محله سطح شهر شیراز، از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی، وزرشی‌ شهرداری شیراز است.

598311